הסכם קיבוצי חדש למאות נהגי חברת האוטובוסים "דן באר-שבע": אתמול (יום ג') נחתם ההסכם בין ארגון נהגי האוטובוסים בישראל וההסתדרות הלאומית לבין הנהלת החברה, המקיף מאות נהגים ומבקרים.
1 צפייה בגלריה
חתימת הסכם קיבוצי לנהגי חברת "דן באר שבע"
חתימת הסכם קיבוצי לנהגי חברת "דן באר שבע"
חתימת הסכם קיבוצי לנהגי חברת "דן באר שבע"
(צילום: דוברות ההסתדרות הלאומית)
על פי ההסכם החדש, יעמוד שכר המבקרים על 37 שקל לשעה, תועמד קרן רווחה לטובת העובדים בסך של 100 אלף שקל בשנה וכן תועמד קרן לעזרה הדדית לעובדים במצוקה בסך 25 אלף שקל בשנה. עוד ישולמו לעובדי החברה מענקי חתימה.
קראו גם:
ההסכם החדש נכנס לתוקף רטרואקטיבית החל מחודש אפריל האחרון ותוקפו הוא ל- 12 חודשים. במעמד החתימה על ההסכם ציין מנכ"ל חברת "דן באר-שבע", טל כהן, כי "מדובר בהסכם מצוין לרווחת העובדים כהוקרה על עבודתם המסורה והמקצועית". יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות הלאומית, ששי שדה, אמר כי "ההסכם מביא לידי ביטוי את כוונת הצדדים לשפר את יחסי העבודה ותנאי ההעסקה למען העובדים, החברה והתחבורה הציבורית בבאר-שבע".
יו"ר עובדי חברת "דן באר-שבע", יונס אבו ג'אמע, ציין כי "זהו יום חג עבור מאות מנהגי החברה באשר הם. אנו מוכיחים כי בעבודה נכונה ניתן להגיע להסכם ראוי ומכבד עבור כלל הנהגים. זהו שחר של יום חדש".
במהלך טקס חתימת הסכם אמרה אתי שמחה, נהגת בחברת "דן בדרום", כי "אני קוראת לנהגי 'דן בדרום' להתאחד עם נהגי 'דן באר-שבע' ולקדם הסכם אחד מוביל לשתי החברות. רק כך נשמור על מעמדם הראוי של הנהגים".
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב