עדן אלנה ואגם בוחבוט באירוע המרכזי של מצעד הגאווה בבאר-שבע. "חוזרים בענק" מבטיחים המארגנים.
לאחר שבשנה שעברה התקיים אירוע וירטואלי עקב מגבלות נגיף הקורונה, אירועי הגאווה בבאר-שבע "חוזרים ובענק", כך מבטיחים המארגנים.
1 צפייה בגלריה
מצעד הגאווה בירושלים 2021
מצעד הגאווה בירושלים 2021
מצעד הגאווה בירושלים 2021
(צילום: עמית שאבי)
עשרות ארגונים וקהילות אשר מאמינות וחורטות על דגלן את ערכי הקהילה יתאחדו ויצעדו יחד:"אנחנו מחליטים בעיר באר-שבע להתאחד, להראות סולידריות ולצעוד במצעד הגאווה שהפך להיות של כולנו" אומרים אנשי הקהילה הגאה בבירת הנגב. האירוע שמתוכנן לשבוע הבא (17.6) יחל בהתכנסות ברחבת 'יעלים' משם תצא צעדה של אלפים דרך רחוב המשחררים ותסתיים ברחבת העירייה לאירוע המרכזי, שיכלול שורה של אמנים מפורסמים ביניהם: נציגת ישראל לאירוויזיון עדן אלנה שהגיעה למקום ה 17 בתחרות, והזמרת, השחקנית והמנחה אגם בוחבוט.
לצידן יופיעו מלכת הדראג סלין לה דיווין, עליזה וון ג'ורה ואחרים. לפני המופע האמנותי, יעלו לבמה אנשי ציבור שידברו על חשיבות שמירת ערכים של סובלנות וסבלנות, קבלת האחר ושוויון זכויות. לרגל האירוע וההפנינג הענק, העירייה הניפה את דגלי הקהילה בצומת שדרות רגר ובבניין משרדיה. השנה הצעדה תעמוד בסימן "זה של כולנו" כשהמטרה היא לשיתוף פעולה בין כל הקבוצות מבאר-שבע ומיישובי הסביבה. המארגנים מפנטזים על משלחות של קהילות גאות מבאר-שבע, מאופקים, נתיבות, ערד, והשתתפות של תנועות נוער, ארגונים ותאים גאים בדרום צועדים יחדיו "ממש כמו באולימפיאדה".
קראו גם:
מסלול מצעד הגאווה יאובטח על ידי המשטרה ואנשי השיטור והפיקוח העירוני, כאשר כבישים יסגרו ויחסמו לתנועה לפרקי זמן עד גמר סיום הצעדה. כוחות הביטחון יהיו ערוכים לשמירה על הסדר בצירים המרכזיים וברחובות הסמוכים למופע.
לעדכונים - חדשות באר שבע