הדרום הפרוע: פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד ג'בריל אבו עגינה, בן 19, אשר נכנס לרכב של בני זוג מבוגרים שחנה מונע בצד הדרך, כאשר הנהג יצא מהרכב ובת זוגו הסובלת ממוגבלות פיזית נשארה במושב הקדמי, נסע במהירות מהמקום ודחף את המתלוננת אל מחוץ לרכב עת פתחה את הדלת והחלה לצעוק.
1 צפייה בגלריה
פרץ לרכב ודחף את האישה החוצה
פרץ לרכב ודחף את האישה החוצה
פרץ לרכב ודחף את האישה החוצה
(צילום: שאטרסטוק)
על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד טלי פלדמן, ביום 5.11.20, נסעו בני הזוג ברכב לאחר איסוף לחמים ועוגיות לחלוקה לנזקקים.
קראו גם:
בסמוך לתחנת דלק 'דור אלון' בב"ש, עצר הנהג את רכבו בצד הדרך על מנת להרים חפץ כלשהו שהיה בסמוך לכביש. בשלב זה, הנאשם, אשר אין בידו רשיון נהיגה ומעולם לא היה נכנס לכיסא הנהג, והחל בנסיעה מהירה. האישה נבהלה, החלה לצעוק על הנאשם שיעצור את הרכב, ואף פתחה את דלת הרכב.
הנאשם, בתגובה, עצר את הרכב ודחף בידו את המתלוננת אל מחוצה לו. המתלוננת בת ה-66, אשר כאמור סובלת ממוגבלות פיזית ואינה מסוגלת לעמוד בכוחות עצמה, נפלה על הכביש, ואילו הנאשם המשיך בנסיעה ונמלט מהמקום, כשברכב שני הטלפונים הניידים של בני הזוג.
עובר אורח שעבר במקרה במקום סייע למתלוננים, והזמין משטרה למקום. התיק נחקר בתחנת ב"ש, ובחקירתו הודה האיש במיחס לו.
כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של שוד בנסיבות מחמירות ונהיגה ללא רישיון. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.
לעדכונים - חדשות באר שבע