האם הלימודים בכל מערכת החינוך בישראל יבוטלו במהלך תקופת החגים? זו ההצעה שקבינט הקורונה צפוי לקבל החלטה לגביה. המטרה: להקטין את מימדי ההדבקה שצמחו היום (שלישי) לשיא של 3,392 מאובחנים חדשים ביממה האחרונה. ומה המצב במוסדות החינוך של באר שבע? נכון לעכשיו, מאות תלמידים ואנשי צוות בבאר שבע שוהים בבידוד.
1 צפייה בגלריה
310 נדבקים בשבוע אחד
310 נדבקים בשבוע אחד
קורונה במוסדות החינוך
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
קראו גם:
מאז פתיחת שנת הלימודים ב-1 לספטמבר הולכת וגדלה רשימת מוסדות החינוך שבהם מספר התלמידים והצוותים החינוכיים נשלחים לבידוד בשל מגעים עם חולים מאומתים, מה שמשבש את מהלך הלימודים ופוגע בתלמידים רבים.
נכון להיום (שלישי) אובחנו חולי קורונה ב-7 מוסדות לימוד. בתי הספר שבהם שוהים חלק מהתלמידים והצוותים החינוכיים בבידוד הם: בן גוריון, נווה שלום, אשכול, אוצר החיים, תיכון מקיף רגר, תיכון מקיף ז'. בית הספר היסודי מולדת נסגר ולא מתקיימים לימודים מהשבוע שעבר וצפוי לפתוח שעריו השבוע.
עם זאת, ישנם דיווחים על תלמידים נוספים שנשלחו לבידוד במוסדות לימודים אחרים, אך המידע עדיין אינו רשמי, ועל כך נעדכן בהמשך.
לפי נתוני משרד הבריאות בבאר שבע יש נכון להיום (שלישי) 2179 חולים מאומתים, מתוכם 438 חולים פעילים, בשבוע האחרון חלה עלייה של 244 חולים בעיר, ובוצעו 3726 בדיקות. העיר עדיין מוגדרת כעיר צהובה, אך במידה ותתקבל החלטה על סגירת כל מוסדות הלימוד ככל הנראה גם באר שבע תיכלל בתוכה, כמו כל שאר הערים בישראל.
לעדכונים נוספים היכנסו לחדשות באר שבע