תוכנית הרמזור יוצאת לדרך: באר שבע מוגדרת כרגע כעיר צהובה. הציון שהוענק לה נכון להיום (שישי) הוא 5.22, מה שמחייב הגבלות שונות שיוטלו על התושבים ובעלי העסקים בעיר החל מיום ראשון הקרוב (6.9) המטרה להפוך לעיר ירוקה ולא להידרדר למחוזות האדומים המחייבים הסגר.
2 צפייה בגלריה
(רמזור. אילוסטרציה: pixabay)
קראו עוד:
עפ"י התכנית זו, כפי שפורסמה היום על ידי משרד הבריאות, חלים על באר שבע כללי התנהלות באשר לקיומם של אירועים והתכנסויות שונות ברחבי העיר:
מותרת התקהלות במקומות סגורים עד 50 איש ובחוץ עד 100 איש.
במוזיאונים ובתערוכות מותרת השתתפות של קהל לפי 7 מ"ר לכל אדם.
לגבי בתי תרבות וכנסים מותרת בפנים תפוסה מירבית של 40 אחוז ולא יותר מ- 50 איש. בחוץ מותרת תפוסה של 60 אחוז ולא יותר מ-100 איש.
2 צפייה בגלריה
באר שבע רשות צהובה
באר שבע רשות צהובה
באר שבע רשות צהובה
(צילום מסך מתוך אתר פיקוד העורף)
באשר לאולמות כנסים ותרבות מותרת קפסולה של 50 איש בכל כניסה לאולם, ובכל מקרה תוך שמירה על 4 מ"ר לאדם ולא יותר מ- 1,000 איש.
לגבי אירועי תרבות מאורגנים, מותרת כניסה של עד 50 איש לאולם ובכל מקרה לא יותר מתפוסה של 40 אחוז מרישיון העסק. בחוץ מותרת השתתפותם של 100 איש.
באישור הרשות המקומית תותר השתתפותם של 250-500 איש באירועי תרבות מאורגנים. השתתפות של 500 איש ומעלה תצריך אישור של הרשות המקומית ושל מנכ"ל משרד הבריאות. האירועים יתקיימו בישיבה וללא מזון.
על פי הוראות התכנית, יהיו אולמות ירידים סגורים, כך גם מועדוני ריקודים ופארקי שעשועים ואולמות אירועים בתוך מבנים. גני אירועים בשטח הפתוח יוכלו תפעול כאשר האירועים בהם יתקיימו בישיבה בלבד וללא ריקודים ולא יותר מ-100 איש.
אירועי ספורט יתקיימו ללא קהל. בריכות שחיה יוכלו לפעול בפנים בתפוסה של עד 40 אחוז ולא יותר מ-50 איש. בריכות שחיה לא סגורות יוכלו לפעול בתפוסה מרבית של 60 אחוז ולא יותר מ-100 איש.
לעדכונים נוספים היכנסו לחדשות באר שבע