המרכז החדש ממוקם בפארק ההיייטק 'גב ים נגב', סמוך לקמפוס התקשוב החדש של צה"ל ולאוניברסיטת בן גוריון. בפארק פועלים גם קריית הסייבר של ישראל, מרכז ה CERT של מערך הסייבר הלאומי ויותר מ 70 מרכזי פיתוח וסטארטאפים.
1 צפייה בגלריה
סייברארק השיקה מרכז פיתוח חדש בבאר שבע
סייברארק השיקה מרכז פיתוח חדש בבאר שבע
סייברארק השיקה מרכז פיתוח חדש בבאר שבע
( צילום: סיון פרג')
בין המשתתפים באירוע ההשקה היו ראש העירייה רוביק דנילוביץ', מנכ"לית העירייה אבישג אבטובי, נשיא אוניברסיטת בן גוריון פרופ' דניאל חיימוביץ, ראש מערך הסייבר הלאומי, יגאל אונא, סמנכ"ל בכיר ברשות ההשקעות יגאל גורביץ', מנכ"ל 'גב ים' אבי יעקובוביץ', ונציגי העובדים במרכז.
קראו גם:
סייברארק, חברת הסייבר הישראלית השניה בגודלה בעולם, היא מובילה גלובלית בתחום אבטחת זהויות, זאת על בסיס התמקדות בניהול גישה פריבילגית, שכבת הגנה קריטית, ושוק בו סייברארק נחשבת לפורצת דרך וחלוצה עולמית. בין לקוחותיה מעל 6,700 ארגונים מובילים ברחבי העולם. פתיחת המרכז החדש של סייברארק הוא תוצאה של מאמץ משולב בין החברה, להנהלת פארק ההייטק 'גב ים נגב', שהינו שותפות בין אוניברסיטת בן גוריון, עיריית באר-שבע וחברת 'גב ים'.
ראש העירייה רוביק דנילוביץ': "כניסתה של סייברארק לפארק ההייטק בבאר-שבע מהווה פריצת דרך בינלאומית והיא תבסס את רובע החדשנות שהוקם. מדובר בבשורה ענקית שתסייע במשיכת חברות גלובליות גדולות נוספות ותייצר עוגני תעסוקה חשובים בתחומי הסייבר, הטכנולוגיה והחדשנות".
נשיא אוניברסיטת בן גוריון, פרופ' דניאל חיימוביץ: "הצטרפות סייברארק לאקוסיסטם שלנו בפארק ההייטק היא בשורה של ממש. ראשית, היא מהווה מוקד משיכה לעובדים איכותיים. אך יותר מכך, אני בטוח שסייברארק יצאו נשכרים מאוד מהסמיכות לאוניברסיטה, שכן נפתחות בפניהם אפשרויות רבות לשיתופי פעולה עם מדענים וחוקרים מאוניברסיטת בן גוריון בנגב והזדמנויות לגיוס מתמחים מקרב הסטודנטים".
ראש מערך הסייבר הלאומי, יגאל אונא: "סייברארק, אחת מחברות הסייבר המובילות, מצטרפת לאקוסיסטם המשגשג בפארק יחד עם חמ"ל מערך הסייבר הלאומי, יחידות הסייבר והמחשוב של צה"ל, עשרות חברות הייטק וסייבר, ואוניברסיטת בן גוריון. הגנת סייבר עושים יחד כקהילה, והצטרפות ענקית כמו סייברארק תתרום באופן משמעותי לחיזוקה וביסוסה של באר-שבע כבירת הסייבר של ישראל".
את המרכז מנהל שי סאפר, שניהל בעבר את מרכז PayPal בבאר-שבע ולפני כן שימש כמנהל המו"פ של הסטאראטפ CyActie.
לעדכונים - חדשות באר שבע