תחנת משטרת ערד חוקרת בימים אלה תיק חשד לאונס שביצע תושב העיר, בן 38, שעובד מזה מספר שנים במלונות ים המלח. מעצרו של הבחור הוארך במוצאי שבת בחמישה ימים.
1 צפייה בגלריה
(חשד לאונס אלים בערד. צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק)
קראו עוד:
מפרטי החקירה עולה, כי בתחילת השבוע שעבר, אנס החשוד את המתלוננת בבית בן-זוגה, שהוא גם חברו. לדבריה הוא הפעיל עליה כוח רב ואלימות. הצעירה התלוננה במשטרה ארבעה ימים לאחר האירוע, ולדברי המשטרה סיפקה הסבר לנקודה זאת. הבחורה הגיעה לתחנת המשטרה רק לאחר מפגש נוסף שהיה לה עם החשוד. זאת לאחר שהוא חזר לדירתה, ביקש את סליחתה, ואילץ אותה לקחת ממנו מאה שקלים כפיצוי, אחרת לדבריה יהרוג אותה.
במסגרת תלונתה, נמסרו למשטרה ראיות כמו תיעוד החבלות על גופה לאחר האירוע. ממצאים נוספים נאספו מהבית, כמו המצעים של המיטה שלדברי הבחורה לא הוחלפו מאז האונס.
בן זוגה של הבחורה נחקר גם הוא ומסר שידע על אירוע כלשהו בין השניים, אך לא ידע כי חברתו נאנסה. "היא פחדה לספר לו על האונס", הסביר גורם במשטרה.
בערב שבת עצרו השוטרים את הבחור ברחוב ליד ביתו בערד, ובחקירתו הטיחו בו את החשדות נגדו. הבחור טען בחקירה, כי הוא אכן קיים עם הבחורה יחסי מין, אך אלו היו בהסכמה. לאחר מכן, טען, היא סחטה אותו בדרישה של 750 שקלים, והוא הביא לה את מה שהיה לו.
"היא לא זונה ולא נרקומנית", דחתה המשטרה את טענות העצור כלפי הבחורה, "הייתה שם התנגדות של הבחורה". גם שופטת המעצרים בבאר שבע אורית ליפשיץ שקראה את תיק החקירה הבהירה, "ייאמר מיד, כי לעניין החשד הסביר שהעצור עבר את העבירות המיוחסות לו, אכן מדובר בחשד שיש לו אחיזה בחומר החקירה ואין המדובר בחשד בעלמא".
יחד עם זאת, הדגישה השופטת את טענות העצור בדבר היותו של האירוע בהסכמה. "לכן יש לבדוק את טענת העצור, כי כל מטרת התלונה הינה לפגוע בו בשל סיבות כאלה ואחרות", קבעה השופטת.
כל העדכונים - חדשות באר שבע