החל המרוץ לאיוש תפקיד מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח באר-שבע, שנחשב לתפקיד יוקרתי ובעל עוצמה בשל היקף הפרויקטים הגדולים שהחברה מובילה.
1 צפייה בגלריה
בניין עיריית באר שבע
בניין עיריית באר שבע
בניין עיריית באר שבע
(צילום: הרצל יוסף)
תפקיד המנכ"ל התפנה בעקבות הודעתו של המנכ"ל הנוכחי שלומי קטרי שהביע רצונו לסיים את תפקידו וזאת לטובת תפקיד בכיר, ראש העירייה שמשמש כיו"ר דירקטוריון החברה הכלכלית, נתן לו את ברכת הדרך.
שלומי קטרי מונה לתפקיד בנובמבר 2016 כשהחליף את שלומי ביתן ששימש כמנכ"ל במשך 10 שנים. קטרי (50) שימש בעברו כקצין ומפקד בחיל האוויר, מפקד יחידת בינוי בשלושה בסיסים. כמו כן שימש כסגן ראש מחלקת הנדסת תשתיות ובינוי בחיל האוויר וראש ענף תכנון במערך הבינוי של חיל האוויר.
לאחר שחרורו מצה"ל שימש קטרי כראש אגף תפעול בתאגיד השידור הישראלי, הוביל את כל ההערכות והמוכנות של התאגיד בכל הקשור לבינוי, תשתיות ולוגיסטיקה.
קראו גם:
העירייה והחברה הוציאה מכרז לתפקיד מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח באר-שבע, כאשר אחד מתנאי הסף של המכרז הוא למועמד בעל ניסיון של לפחות 5 שנים בתפקיד בכיר בניהול העסקי של בעל מחזור כספי של מאות מיליוני שקלים, דומה להיקף פעילות של החברה הכלכלית.
החברה הכלכלית לפיתוח הינה תאגיד עירוני - חברת בת של העירייה, שעוסקת בין היתר בניהול, תכנון, יזום וביצוע פרויקטים בתחום הבניה, תשתיות והתכנון העירוני. החברה אחראית על מינהלת פארק נחל באר-שבע ומופקדת על קידום וביצוע עבודות הפיתוח מכוח הסכמי הגג, במסגרתו נבנות בימים אלה בעיר באר-שבע כ 20 אלף יחידות דיור בשכונות חדשות ברחבי העיר ובהובלת פרויקטים גדולים.
בין הפרויקטים האחרים שהחברה ניהלה, תכננה וביצעה בתקופה ששלומי ביתן שימש כמנכ"ל החברה: אצטדיון "טוטו טרנר", היכל הספורט הקונכייה, מתנ"ס ספורטיב רמות, מתחם הסקייט פארק, ועוד.