שישו ושימחו בחדרי הלידה של סורוקה: במהלך שלושת ימי החג נולדו במרכז סבן למיילדות בבית החולים הבאר שבעי 97 תינוקות חדשים. מתוכם ארבעה זוגות של תאומים.
1 צפייה בגלריה
מזירת האירוע בבת ים
מזירת האירוע בבת ים
מאיה ואלעד דומר תושבי אופקים עם התינוקת החדשה
(צילום: דוברות סורוקה)
קראו גם:
ד״ר דורון דוקלר, מנהל חדרי הלידה במרכז סבן למיילדות בסורוקה: ״גם בתקופה מאתגרת זו, בכל משמרת עומד לרשות היולדות במרכז סבן בסורוקה צוות של רופאים, מיילדות, מרדימים, אחיות חדר ניתוח ורופאי ילדים הזמינים לכל הנדרש. הצוות המיומן של הרופאים ושל המיילדות שמח להיות שותף ליצירה הנפלאה של חיים חדשים״.
מוניק אטיאס, מנהלת הסיעוד בחדרי הלידה במרכז סבן בסורוקה: ״בכל יום ויום ניתן בחדר הלידה שלנו מענה מקצועי, קשוב, מחבק ואמפטי. נאחל לכולם חיים טובים ובריאים. אנו מודים לצוותים על הנכונות לעסוק במלאכת הבאת חיים חדשים לעולם במהלך ימי החג".
בין ההורים הטריים נכללו גם מאיה ואלעד דומר תושבי אופקים, שהביאו לעולם את בתם הבכורה. התינוקת הגיחה לעולם בשעה 2:05 לפנות בוקר (ראשון). התינוקת נולדה במשקל 2.750 ק"ג בסיועה של המיילדת ויקטוריה טסלר. לדברי מאיה: "המיילדת הכי טובה והכי חמה. אישה עם סבלנות חום ואהבה".
"התרגשות גדולה ללדת את בכורתינו בראש השנה. חג של התחלות חדשות. מאחלים לקטנה שלנו שנה טובה בריאות והצלחה שנראה ממנה נחת בזכות השנה החדשה הזו", אומרים בהתרגשות מאיה ואלעד.
לעדכונים נוספים היכנסו לחדשות באר שבע