חברי כל קופות החולים בבאר שבע זכו היום לבשורה: מתחם בדיקות קורונה רגלי (walk in) יפעל השבוע בימים שלישי עד חמישי, 13/10/20 ועד 15/10/2 (כולל) בין השעות 10:00 ועד 18:00, במתנ"ס נווה זאב, רחוב דב רונאל 6.
1 צפייה בגלריה
בדיקת קורונה במקיף ו'
בדיקת קורונה במקיף ו'
(צילום: הרצל יוסף)
על פי ההחלטה בנוגע למתחם המדובר, לא יהיה צורך בהפניה מקופת החולים, חובה להצטייד בכרטיס קופת חולים ותעודה מזהה, חובה יהיה להגיע עם מסכה וכפפות תוך שמירת מרחק שני מטר בין אדם לאדם וכמובן אין להגיע למתחם עם תסמינים.
קראו גם:
אדם עם תסמינים- יצור קשר עם קופת החולים שלו לקבלת בדיקה ביתית. "אנו קוראים לכולם לבוא ולהיבדק, יחד נעצור את שרשרת ההדבקה", נמסר.
בד בבד נחשפים נתונים מעודדים לגבי תחלואת הקורונה בבאר שבע: ביממה האחרונה נרשמו 18 מאומתים חדשים בנגיף מתוך 923 בדיקות שבוצעו, כלומר פחות מ-3 אחוזים מסך הבדיקות.
המשמעות היא שהעיר שמוגדרת כרגע ככתומה, נמצאת בדרך הנכונה כדי להפוך לעיר צהובה במודל הרמזור.
בעירייה שבים ומזהירים כי למרות המגמה המעודדת יש להמשיך ולהתמיד בהנחיות ומדגישים: "אסור לנו להיות שאננים המגמה יכולה להתהפך".
בשלב זה מספר החולים המאומתים נכון להיום ( 12/10) עומד על 1085 מאומתים בנגיף ו-2897 נמצאים בבידוד. שכונת נווה זאב ממשיכה להוביל עם 148 מאומתים אחריה שכונה ו' 120 ושלישית שכונה ה' עם 90 מאומתים. במקום האחרון ברשימת המאומתים מופיעה שכונת סיגליות עם מאומת אחד בלבד.
לכל העדכונים - חדשות באר שבע