לילך נגיד, שהקימה לפני כעשור את מנהלת העיר העתיקה ותיירות בחברה הכלכלית באר שבע ועמדה בראשה, מסיימת את תפקידה ותמונה למנכ"לית תחנת רדיו דרום. היא תחליף את המנכ"ל היוצא ברדיו דוד יוסוב.
2 צפייה בגלריה
לילך נגיד
לילך נגיד
לילך נגיד
(צילום: פרטי)
"כשנבחרתי לתפקיד ההרגשה היתה של שליחות ואחריות גדולה", מספרת נגיד (49) על התפקיד אותו היא עוזבת. "ואכן, היו שנים מדהימות וזו היתה זכות גדולה עבורי להיות שותפה בקידום פרויקטים ומיזמים רבים בהתאם לחזון ראש העיר".
קראו גם:
בין הפרויקטים הגדולים שהוקמו בתקופה של נגיד במינהלת אפשר למנות את הקמה ותפעול מרכז מבקרים באר-אברהם ומתחם הקטר, חידוש גן אלנבי וגן רמז, פיתוח ושדרוג רחובות בעיר העתיקה, ארגון אירועים, פעילויות וסיורים ועוד.
נגיד הודתה לראש העירייה רוביק דנילוביץ' על האמון וההזדמנות להיות שותפה, וכן הודתה למנכ"לית העירייה אבישג אבטובי ולמנכ"ל החברה הכלכלית לשעבר שלומי ביטן.
2 צפייה בגלריה
לילך נגיד
לילך נגיד
לילך נגיד
(צילום: פרטי)
מנהלת העיר העתיקה תעבור לאחריות חברת 'יעדים' בראשות המנכ"ל ליאור דיעי. דוד יוסוב ששימש כמנכ"ל רדיו דרום במשך 25 שנים, ימונה ליו"ר דירקטוריון רדיו דרום. "לפני כחודשיים פניתי לבעלי התחנה וביקשתי מהם לסיים את תפקידי כמנכ"ל לאחר תחושת מיצוי בתפקיד", אמר יוסוב בהודעה שהוציא, ואיחל ללילך נגיד הצלחה בתפקיד החדש.
לכל העדכונים - חדשות באר שבע