פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד אביעד משה, בן 45, בגין עבירות של ניסיון רצח וחבלה חמורה בנסיבות מחמירות שביצע כלפי בת זוגו בביתם במצפה רמון בערב ראש השנה.
1 צפייה בגלריה
אביעד ושירה משה
אביעד ושירה משה
אביעד ושירה משה
(צילום: מתוך ynet)
על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אירה ויימן קריקון, על רקע ויכוח שהתפתח בין בני הזוג בערב החג ורצונה של המתלוננת להתגרש ולהעביר את החג יחד עם בנם בן השנה ו-10 חודשים בבית הוריה, תקף הנאשם את המתלוננת באכזריות מספר רב של פעמים באמצעות מערוך עץ שבו השתמשה לצורך הכנת חלות לחג, חנק אותה בצווארה ודקר באמצעות סכין מטבח משוננת עם להב באורך של כ-10 ס"מ כ-20 דקירות בכל חלקי גופה. הנאשם ניסה לרצוח את המתלוננת תוך שהוא מקלל ומשפיל אותה, חוסם בגופו את הדלת כדי שהיא לא תוכל לצאת ותוך התעלמות מוחלטת מזעקותיה ותחנוניה כי יפסיק, מבכיו קורע הלב של בנו שהיה ליד אמו, וכן מצעקותיהם של הוריה של המתלוננת ושל השכנים שלא יפגע בה.
קראו גם:
מכתב האישום עולה, כי הנאשם תקף את המתלוננת בקור רוח ובשיטתיות, תוך שהוא מחליף כלי תקיפה, עוצר בין תקיפה לתקיפה ואף מנהל שיח עם השכנים.
חייה של המתלוננת ניצלו בנס, וזאת רבות הודות להתערבותם המהירה של השכנים שלא נותרו אדישים לזעקות שנשמעו מהבית. במועד הגשת כתב האישום המתלוננת נותרה באשפוז, ללא צפי לתאריך שחרור, והיא תיזקק לשיקום ממושך וקשה.
התיק נחקר ע"י צוות החקירה המיוחד בתחנת דימונה.
הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו עולה, כי אביעד משה הודה מיד לאחר האירוע בפני שכניו ובפני השוטרים שהגיעו לזירה, כי תקף את אשתו באמצעות הסכין והמערוך משום שהיא הרביצה לו. בחקירותיו, כך עולה מבקשת הפרקליטות, שמר אביעד משה על זכות השתיקה אך קשר עצמו לאירוע.