יוזמות מרגשות לטובת לובשי המדים: אחרי שבכל עשרת ימי מבצע 'שומר החומות' הגיעו לא מעט מתושבי הנגב לישובי העוטף, לתמוך בחיילים בתבשילים ומתוקים, אתמול (יום ג') הייתה מחווה מעט שונה, אך לא פחות מרגשת.
1 צפייה בגלריה
וינגייט 66 במהלך הזמנת החיילים. לובשי המדים לא ציפו למחווה כזו
וינגייט 66 במהלך הזמנת החיילים. לובשי המדים לא ציפו למחווה כזו
וינגייט 66 במהלך הזמנת החיילים. לובשי המדים לא ציפו למחווה כזו
(צילום: צלם לא ידוע, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
קראו גם:
"בשעות הצהריים, בזמן שעבדתי בעסק, נעצר לפתע אוטובוס מלא בחיילים. כ-40 חיילים ירדו מחוץ לדלת", מספר אהרון שרביט, מבעלי פלאפל 'וינגייט 66' הנמצא בסמוך לבית החולים סורוקה. "אחד אחרי השני הם ניגשו אליי לקופה וביקשו להזמין לאכול. חלק רצו פלאפל, חלק שווארמה, שניצלים ועוד".
שרביט סיכם עם החיילים שקודם יאכלו, ולאחר מכן יסגרו את החשבון באופן משותף. אך כאן החליט בעלי הפלאפל להפתיע את הסועדים במדים. "כשהם החלו לדבר על התשלום, הודעתי להם שכל האוכל הוא על חשבוני. אין צורך לשלם כלום. רק שישמרו על עצמם", הוא משחזר במבוכה.
המחווה המרגשת של בעלי הפלאפל זכתה לביקורות אוהדות ברשתות החברתיות ובקבוצות הפייסבוק העירוניות. גם היום, יממה מאוחר יותר, לקוחות הגיעו לחזק את העסק, שכמו לא מעט עסקי מזון, ספג לא מעט הפסדים בימי הקורונה.
"כמעט כל בן אדם שנכנס לכאן מהבוקר סיפר שהוא ראה את המחווה וביקש לחזק אותנו", המשיך שרביט לתאר. "המסר שלי לבעלי העסקים האחרים כאן הוא שחשוב להראות הערכה ולהוסיף במחוות כאלו עבור מי ששומר עלינו 24/7. מה לגבי הפרנסה? היא כבר תבוא מלמעלה", סיכם בחיוך.
לעדכונים - חדשות באר שבע