שוב מוות טראגי ובודד בבאר שבע. אתמול (שלישי) לפנות ערב נמצאה גופת אישה כבת 70 כשהיא מוטלת בביתה ברחוב מבצע עובדה בבאר-שבע במצב ריקבון, לאחר שעל פי ההערכה היא נפטרה ימים אחדים קודם לכן.
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(צילום ארכיון: לירן תמרי)
לדברי יהודה לורבר, מפקד זק"א במרחב נגב, "מדובר באישה מבוגרת שגרה לבדה. ככל הנראה היא החליקה בביתה לפני מספר ימים ונחבלה. איש לא שמע את זעקותיה והיא נפטרה לבדה. השכנים שהרגישו ריח נוראי שדולף מהדירה הזעיקו את כוחות המשטרה והכיבוי ולאחר שהם פרצו את הדלת מצאנו את המנוחה כשהיא מוטלת בבית במצב של איבוד צלם אנוש. פראמדיק מד"א אישר את מותה".
קראו גם:
נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה. יצוין, כי זה המקרה השני בתוך השבועיים האחרונים בו מוצא אדם את מותו בדירתו בבאר-שבע וגופתו נמצאת במצב של ריקבון ימים אחדים לאחר מותו. לפני כשבועיים, כאמור, נמצאה גופתו של אדם בשנות ה- 60 לחייו במצב של ריקבון בדירתו שברחוב מבצע נחשון בבאר שבע, כאשר גם במקרה הזה, על פי ההערכה, הוא נפטר ימים אחדים קודם לכן.
על פי נתוני זק"א, טיפלו מתנדבי זק"א במהלך שנת 2020 ב- 13 מקרים בבאר-שבע, בהם נמצאו תושבים קשישים ועריריים שגופותיהם נמצאו מוטלות בביתם ימים אחדים לאחר שהלכו לעולמם.
לעדכונים - חדשות באר שבע