בית הקפה "קפה לביא" בבאר-שבע חזר לפעילות אחרי שנה שלמה בה היה סגור. אלעזר לביא (41) הבעלים של המקום, לשעבר שחקן הכדורגל של הפועל באר-שבע, סגר את שערי בית הקפה בדיוק לפני שנה, במרץ 2020 אחרי שנכנסה עם פרוץ משבר הקורונה.
1 צפייה בגלריה
מבלות אמש בקפה ׳לביא׳
מבלות אמש בקפה ׳לביא׳
מבלות אמש בקפה ׳לביא׳
(צילום: באדיבות בית הקפה)
במשך שנה, בית הקפה היה סגור, כל עובדיו הוצאו לחל״ת והוא אף לא הציע שירותי טייק אווי. אתמול כאמור חזר החיוך לפניו של לביא כשפתח את שערי בית הקפה הנמצא בחזית המרכז המסחרי Mall7, הוציא החוצה שולחנות וחיכה כבר משעות הבוקר המוקדמות ללקוחות שהוא כל כך התגעגע אליהם. מספר אלעזר לביא:"אחרי שנה שישבתי בבית, סוף השבוע האחרון לפני הפתיחה היה בין המרגשים בחיי״.
״כבר שבוע שלם שאני נערך לפתיחה המחודשת, אם זה בגיוס עובדים חדשים, ניקיון וחשיבה על ערבי קונספט כמו שעשיתי בדיוק לפני שהקורונה הגיעה". עם כל ההתרגשות להכנות לפתיחה, מבחינתו של לביא הדבר לא היה פשוט כלל, היה קשה לו לגייס עובדים והוא גם מרגיש כי עדיין אין תחושה של שחרור אמיתי בעקבות החזרה לסוג של שגרה: "אין תחושה המשתווה לבעלי בית קפה שרואה אנשים שותים קפה ואוכלים ארוחת בוקר בשמש אחרי שנה של חוסר פעילות", מספר לביא. "אני מקווה שהשנה הזאת מאחורינו, שהלקוחות יחזרו וככה גם החיוך על הפנים שלי יישאר".