כתב אישום חמור על אונס הוגש נגד צעיר (22), תושב הכפר קצר א-סיר, הממוקם מערבית לדימונה. הוא נאשם בכך שאנס צעירה, בת זוגו של חברו.
1 צפייה בגלריה
(אונס, תקיפה, התעללות, אלימות. אילוסטרציה: שאטרסטוק)
קראו גם:
על פי עובדות כתב האישום, שהוגש היום (ב') לבית המשפט המחוזי בבאר-שבע על ידי באת כוח הפרקליטות, עו"ד טלי פלדמן, עולה כי בין הנאשם לבין הצעירה (19) אותה הוא אנס קיימת היכרות על רקע היותו של הנאשם חברו של בן זוגה של הצעירה.
לפני מספר ימים, כך על פי הנטען בכתב האישום, המייחס לו עבירת אינוס, הגיע הנאשם בשעות הערב לדירתם של הצעירה ובן זוגה בבאר-שבע. בשלב מסוים, סמוך לשעת חצות, פרשה הצעירה לחדר השינה שבדירתה, סגרה אחרי את דלת החדר ושכבה לישון. הנאשם ובן זוגה של הצעירה נותרו בסלון ובשעת לילה מאוחרת, כך נטען בכתב האישום, נכנס הנאשם לחדרה של הצעירה בעוד היא נמה את שנתה, נשכב מאחוריה ובעל אותה תוך ניצול מצבה, כשהיא אינה מסוגלת להגיב ולהתנגד.
בהמשך , כך מגולל כתב האישום, בעוד הנאשם בועל את הצעירה, היא הקיצה משנתה וסברה כי בן זוגה הוא זה שמקיים עמה יחסי מין ושיתפה פעולה עם הנאשם לקיום יחסי מין. במהלך קיום היחסים ביניהם הניח הנאשם את ידו על זרועה של הצעירה ואז היא הבינה כי אין מדובר בבן זוגה. או אז היא הדפה את הנאשם ממנה, התלבשה ויצאה מהחדר.
בסוף השבוע שעבר נעצר הצעיר ובחקירתו הוא טען, כי קיים יחסים בהסכמה עם הצעירה. לדבריו, הצעירה היתה ערה ושיתפה פעולה. "היא לא הזמינה אותי", טען הצעיר הנאשם בחקירתו, "אבל אני נכנסתי ושכבתי לידה. לפי הלבוש שלה וההתנהגות שלה, אני הבנתי שהיא רוצה את זה".
לכתב האישום צורפה בקשת הפרקליטות מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת הפרקליטות עולה, כי לנאשם יש ארבע הרשעות קודמות בעבירות של התנהגות פרועה במקום ציבורי, גניבת רכב, הפרעה לשוטר והפרת הוראה חוקית.
כל הדיווחים - חדשות באר שבע והנגב