לא משחק: תלמידי בית הספר למשחק גודמן בבאר שבע יצאו היום (ראשון) בצהריים להפגין ברחבה שבכניסה לבית הספר, בטענה כי אינם יכולים ללמוד בזום. לטענתם, המקצוע אותו לומדים מחייב לימודים מעשיים, וכי הם ממילא לומדים בקבוצות קטנות.
(צילום: אנטולי שינפלד וסהר רקין)
"אנחנו לא מבקשים כסף, אנחנו מבקשים שיתנו לנו לחזור ללמוד בקפסולות. זה הדבר היחיד שאנחנו מבקשים", אומר אדם ליטאור מור, סטודנט שנה ג'. "אנחנו הסטודנטים מובטלים כבר ממרץ בגלל שאנחנו עובדים בעולם התרבות ובעולם המסעדנות. תנו לנו עכשיו, כדי שיהיה לנו עתיד, כדי שיהיה לנו מקצוע".
שיר גולדברג, המנהלת האומנותית הוסיפה: "את הסטודנטים בגודמן לא ישתיקו. כבר שבועיים חלפו מפתיחת הלימודים הרשמית אצלנו בגודמן, אותה נאלצנו לפתוח באופן מקוון עם המורים המעולים שלנו אבל כולנו יודעים היטב שמשחק לא לומדים בזום. מדובר גם כך בכיתות קפסולה מצומצמות, שהרי אם היתה איזשהי מחשבה הגיונית מאחורי כל זה - היו מוחרגות מיידית. בינתיים אנו נופלים בין הכסאות ודור השחקנים החדש והתרבות כולה נתונים במצב מייאש. לא עוד".
1 צפייה בגלריה
הפגנת הסטודנטים בגודמן
הפגנת הסטודנטים בגודמן
הפגנת הסטודנטים בגודמן
(צילום: אנטולי שינפלד וסהר רקין)
שמוליק יפרח, מנכ״ל תיאטרון באר שבע ומנהל גודמן בית הספר למשחק: "בתי הספר לאמנויות מגדל את דור העתיד של התרבות והרוח הישראלית. הגיע הזמן שהמדינה תכיר בחשיבותם ונחיצותם. אני שמח שיש לנו סטודנטים שנלחמים על כך".
כל העדכונים - חדשות באר שבע