משטרת ישראל עצרה בסוף שבוע שעבר לחקירה תושב תל אביב (34) בחשד שהתקין מצלמה נסתרת בתא שירותים של מתחם מסיבות ואירועים בסמוך לקיבוץ רוחמה בדרום.
1 צפייה בגלריה
(מצלמה נסתרת. shutterstock)
קראו גם:
ראשיתה של החקירה בתלונה שהוגשה על ידי אישה, לפיה ערכה מסיבת יום הולדת במתחם אירועים באזור, ובמהלכה נמצאה על ידי אחד האורחים מצלמה נסתרת הנחזית לרמקול, כשהיא מותקנת באחד מתאי השירותים במתחם המשמש נשים וגברים.
חוקרי תחנת שדרות החלו לבדוק את הצילומים בהם מתועדים יותר מ־30 מאורחי המסיבה כאשר הם נמצאים בתא השירותים. מחקירת המשטרה עלה כי החשוד בהתקנת המצלמה הוא הייטקיסט מצליח מתל אביב שהיה בעצמו אורח באותה מסיבה.
חוקרי המשטרה פשטו על ביתו של החשוד ועצרו אותו בחשד לעבירת חדירה לפרטיות. בביתו נתפסו חומרים ואמצעי מדיה שונים, שעל פי החשד מכילים תיעוד נוסף מעבירות דומות. במקביל, חוקרי המשטרה פועלים כעת לזיהוי המצולמים על מנת לזמנם ולגבות מהם תלונות. בחקירתו לא הכחיש החשוד את החשדות המיוחסים לו. כעת מנסים במשטרה לבדוק האם ביצע מעשים דומים במקומות אחרים.
סנגורו ביקש לשחרר אותו למעצר בית ואמר בדיוק כי "מדובר באיש הייטק, חייל מצטיין, הוא עשה טעות ומודע אליה. אין ספק שבעתיד יצטרך לקבל את הטיפול הראוי".
השופטת דורית בונדה דחתה את בקשת הסנגור. בהחלטתה ציינה כי נשקפת מהחשוד מסוכנות לציבור וכי הוא "מאשר שמטרת הצבת המצלמה הייתה על מנת לחזות בבאים ושבים מתא השירותים כשהם נכנסים לתא ומסירים את בגדיהם, כל זאת לצורך גירוי מיני".