בימים אלה נחנך בעיר ערד חדר מיון נשים לטובת תושבות העיר והסביבה, שיפעל משעות הערב ובלילה, כולל סופי שבוע.
1 צפייה בגלריה
חדר המיון החדש בערד
חדר המיון החדש בערד
חדר המיון החדש בערד
(צילום: דוברות כללית מחוז דרום)

חדר המיון החדש של "שירותי בריאות כללית" פועל בשיתוף עם מרכז סבן למיילדות ב"סורוקה" והוא ממוקם בתוך מוקד "שאלר" בעיר.
חדר המיון החדש יפעל בכל ימות השבוע, כשהוא מאויש על ידי רופאים ורופאות מחטיבת הנשים ב"סורוקה" ומרפאות "כללית" במחוז הדרום, יחד עם צוות אחיות מקצועי ממרפאות "כללית" ומיילדות ממרכז "סבן" למיילדות ב"סורוקה".
"מיון הנשים החדש", ציינה חדווה אמונה, מנהלת מחוז הדרום ב"כללית", "נפתח בסיועם של שותפים רבים ב'כללית', הן מהמחוז וחטיבת הקהילה והן מבית החולים 'סורוקה'. מיון הנשים הוא כתובת חשובה ומשמעותית עבור תושבות ערד והסביבה הזקוקות לשירותי רפואה דחופה, ועתה השירות ניתן קרוב לביתן".
פרופ' אייל שיינר, יו"ר החטיבה למיילדות וגינקולוגיה במרכז סבן למיילדות ב"סורוקה", אמר כי "החטיבה למיילדות וגינקולוגיה הפוריה בארץ שמחה על ההזדמנות לתת שירות ייחודי זמין בערד. הניסיון הרב שלנו ייתן ללא ספק מענה הולם גם מחוץ לכותלי בית החולים לתושבות הנגב".
מנהל חדר המיון, ד"ר דניאל קבוט, ציין כי "מוקד הרפואה הדחופה לנשים מיישם את התפיסה שלכל אחת ובכל מקום מגיע לקבל רפואה איכותית ומקצועית. קיצרנו דרך ותהליכים, וכעת לתושבות ערד והסביבה יהיה יותר קל לממש את זכותן הבסיסית לרפואה איכותית".

קראו גם:

לדברי ראש עיריית ערד, יאיר מעיין, "מדובר ברגע היסטורי. זוהי תוספת משמעותית לרפואת הנשים המקצועית של 'כללית' בעיר, המנגישה את השירות החשוב פה בערד במקום לנסוע לבאר־שבע".