תכירו את הדייר החדש בבית האח הגדול: הוא נראה בשנות ה-30 לחייו אבל יש לו כבר ילדה בת 20, דרור רוקנשטיין (45), מגן יבנה נכנס אמש (א') לבית האח הגדול במקומה של המודחת השישית, דיאן שוורץ. רוקנשטיין אב לילדה בת 20, מנכ"ל שירותי בר ועוסק בתחום חיי הלילה כבר 13 שנים. "אני לא נולדתי להיות אנונימי. הגיע הזמן שיידעו מי זה דרור", אמר בתעודת הזהות שלו טרם כניסתו לבית האח הגדול.
1 צפייה בגלריה
דרור רוקנשטיין
דרור רוקנשטיין
דרור רוקנשטיין
(צילום מסך מתוך האח הגדול רשת 13)
ביטחון עצמי לא חסר לו, כך הוא מסביר בתעודת הזהות שלו טרם כניסתו לבית האח. "אני לא מאלו שהולכים אחרי העדר אלא אני מאלו שמובילים את העדר. אני גבר אלפא. אני לא עף על עצמי. יש לאנשים סטיגמה מסוימת עליי - שאני מתנשא סנוב, מי שכן יתחבר הרווח כולו שלו. אני לא מתחבר עם כל אחד - אני בוחר עם מי להתחבר. מה שיש לי אני אומרת ישירות".
קראו גם:
ומה לגבי זוגיות? רוקנשטיין אמר כי זוגיות משמעותית לא היתה לו: "לא מצאתי את זאת שלא אכזבה אותי בסופו של דבר. אני רגיל להיות יותר לבד מאשר בקשר. יש לי שלושה קריטריונים: יפה, טובה ונאמנה. יש כאלו שיגידו שזה שטחי, אבל אין מה לעשות. טווח הגילאים? הרבה פחות ממני. במערכת יחסים אין לי אגו, בחוץ יש לי אגו בשמיים. ברגע שלא אקבל כבוד בחזרה התגובה שלי תגיע".
על הדייר אופק הוא אמר: "אני לא אוהב התנשאות. אלו דברים שיכולים להטריף אותי". ועל נתנאל הוא אמר: "או שנהיה החברים הכי טובים או האויבים הכי גדולים. אין אמצע".