מחווה מרגשת: יוצאת האח הגדול והדוגמנית, דיאן שוורץ התרגשה לשמוע על הסיפור של אדר כהן (24) שאיבדה את ידה בתאונת טרקטורון במקסיקו והחליטה לעשות מעשה. היא הגיעה לבית החולים בו מאושפזת כהן יחד עם צוות איפור וטיפוח כדי להרים את מצב רוחה.
2 צפייה בגלריה
דיאן שוורץ
דיאן שוורץ
דיאן שוורץ
(צילום מסך, רשת 13)

כהן איבדה את ידה בתאונת טרקטורון במקסיקו כאשר ידה נתקעה בין הגלגלים. בזמן שהיא זועקת לעזרה, אף אחד מהמקומיים לא נחלץ לעזרתה. בזכות נס גדול היא הצליחה ליצור קשר עם חברותיה ולהתפנות לבית החולים.
בסטורי שפרסמה שוורץ היא כתבה: "לפני כמה ימים דפדפתי בטיקטוק ובין כל הסרטונים היה אחד שגרם לי לעצור. סרטון על מעצבנת צעירה בגילי שאיבדה את היד שלה בתאונה קשה במקסיקו. הסיפור שלה ריסק לי את הלב וישר כתבתי לה הודעה וקבעתי להיפגש. כשהיא תחזור לשגרה כמובן אני הראשונה בתור שהיא תעצב לי שמלה".

2 צפייה בגלריה
המחווה המרגשת של דיאן שוורץ להדר כהן
המחווה המרגשת של דיאן שוורץ להדר כהן
המחווה המרגשת של דיאן שוורץ להדר כהן
(צילום מסך, מתוך האינטסגרם של דיאן)

הדר כהן שיתפה בחשבון האינסגרם שלה: "למרות שהיא לא הסכימה לי לשתף את זה בא לי שכל העולם ידע! דיאן שמעה על המקרה ומיד פנתה אליי, שאלה לשלומי הרעיפה עליי מלא אהבה ודאגה. בלי לחשוב פעמיים דיאן אירגנה לי צוות שיגיעו אליי ביחד איתה ועשו לי שיער, ציפורניים וגבות.


"התחושה הזאת של אישה שנמצאת במקום הכי קשה שלה. אישה שאיבדה את היד שלה ומרגישה הכי רע עם עצמה ועם המראה שלה, ופתאום בא צוות ועושה לי טיפולי יופי בכדי שרגיש הכי יפה עם עצמי. אחת הטראומות הכי גדולות שלי מהמקרה זה שהרגשתי חסרת אונים, מדממת כמעט למוות ובני אנוש לא היו שם בשבילי - ואחת התרופות לטראומה הזאת זה האנשים, המלאכים הטובים כמו דיאן פה בארץ שהופכים עולמות בכדי לעשות לי טוב ולהרגיש עטופה בכל כך הרבה אהבה".
דיאן שוורץ הודחה מבית האח הגדול לאחר 55 ימים ועוררה סערה רבה בבית. תומכיה כתבו כי "לאף אחד לא מגיע לעבור לינץ' ממדינה שלמה". לאחר כשבוע שבו שמרה על שתיקה, היא ביקשה סליחה מהצופים ופרסמה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה. "לא פעם שואלים אותי 'למה לא ביקשת סליחה'", כתבה, "אני מנסה להסביר שברגע שאת יוצאת אחרי 55 יום בבית סגור, את כל כך בהלם ולא מבינה על מה צריך. כי את בטוחה שעקרונית אני וחברים שלי לבית ביקשנו הרבה סליחות בתוך הבית אחרי כל ריב. ואז את מבינה שיש צופים שנפגעו מסיטואציות. אז את מתנצלת בפניהם ומרגיש שזה לא מספיק".