רגע לפני שהדיירים יוצאים מהבית הכי מפורסם בישראל, שאלנו את יוצאות האח הגדול, הירושלמית ימית אברמוב והיזמית ליהיא גרינר מפתח תקוה מי לדעתן הוא או היא הזוכה של העונה.
7 צפייה בגלריה
גרינר ואברמוב
גרינר ואברמוב
גרינר ואברמוב
(צילום: ענת מוסברג ואיליה מלינקוב)

ביום חמישי האחרון הודח אחד הדיירים הדומיננטיים בבית דניאל מלכה, בכך הוא הפך למודח ה-17 של העונה והגיע למקום השמיני. אל הגמר הגיעו הפעם שישה דיירים: הירושלמית בר כהן, טליה עובדיה מהרצליה, שחף כהן מתל אביב, נתנאל רודניצקי מרמת גן, אילנה טרננקו מחיפה ודורון רוקנשטיין מגן יבנה.
ימית אברמוב צופה הדוקה של התכנית סיפרה בשיחה עם mynet: "נורא קשה לי עם העונה הזו. השיח נורא קשה. עכשיו יותר רגוע אחרי שדיאן יצאה. אבל לפני כן היה שיח מאוד קשה והמריבות על אוכל וסיגריות היו מתישות מאוד. אבל היא עונה מאוד מעניינת עם אינטראקציות, הרבה הפתעות הרבה אנשים שהיו חזקים שיצאו לפני הזמן. למשל כששרין יצאה הייתי בשוק – היא יצרה עניין במיוחד עם המשולש 'שחף, טליה והיא'. העובדה שקאזם יצא לפני הגמר גם הפתיעה מאוד. תראי את דרור, אף אחד מאיתנו בקושי מכיר אותו והוא נשאר ושרד את ההדחות. מפתיע מאוד".
למי מהדיירים מגיע לזכות?
ימית: "אני אוהבת מאוד את נתנאל ולדעתי הוא לא מקבל מספיק זמן מסך. אבל לפי דעתי מגיע לטליה, היא נאהבת העונה הזו. יש בה קסם".

7 צפייה בגלריה
טליה עובדיה
טליה עובדיה
טליה. "יש בה קסם"
(צילום מסך, ערוץ 13)

ליהיא: "מגיע – מכל מי שנשאר – אני מקווה לשחף או נתנאל. שחף היה מקסים כל הדרך גם עם קאזם וכל האוכל. אם מישהו היה צועק לי בראש כל היום גם אני הייתי דופקת לו נקניקיות בפרצוף. לגבי נתנאל - עם כל התסכול והעצבים, הוא בא ממקום שאני יכולה להבין את כל העצבים האלה. וגם הוא היה הכי נאמן לבת זוגו בבית, ליאן. הוא עבר הכי הרבה בבית הזה ונשאר עד עכשיו".
מה אתן חושבת על בר כהן?
ימית: "היה לי מאוד קשה איתה בהתחלה. אני חושבת שהקשר עם אליאב עשה לה רע ונזק בהתחלה. אני חושבת שדווקא כשהוא יצא התחילו לראות את בר, והיא הפכה מאישה תוקפנית לאישה חזקה. נוצרה איזושהי אינטראקציה בתוך הבית שהיא הפכה לחלק בלתי נפרד ממנה והיא השתנתה - היא נהייתה בר. לא בר של אליאב, שנשענת, אלא היא הפכה להיות היא בפני עצמה".

7 צפייה בגלריה
בר כהן נכנסת לבית האח
בר כהן נכנסת לבית האח
בר כהן נכנסת לבית האח
(צילום: מיכה לובטון)

ליהיא: "בר טובה ומקסימה, אני מרגישה רע על כך שהיא חושבת שתהיה לה זוגיות לוהטת עם אליאב והיא מאוד תתאכזב. אין זוגיות מבית האח הגדול, אף פעם לא הצליח ואך פעם לא יצליח".
ונתנאל?
ימית: "הוא גם עבר מהפך מאז שהוא לא עם דיאן. הזוגיות בבית האח היתה גרועה עבור שניהם. הם הרגישו מלך ומלכת הכיתה וכשהיא יצאה הוא חטף כאפה, הוא הבין שמשהו פה לא בסדר, הוא הפך את עורו והוא לא מתנהג כמו שהיה בהתחלה. הרבה יותר רגוע".

7 צפייה בגלריה
נתנאל האח הגדול
נתנאל האח הגדול
נתנאל. "עבר מהפך"
(צילום מסך, ערוץ 13)

שחף?
ימית: "שחף נסיך, חכם ורהוט".

7 צפייה בגלריה
שחף, האח הגדול
שחף, האח הגדול
שחף. "רהוט, נסיך"
(צילום מסך האח הגדול רשת 13)

ומה לגבי טליה?
ליהיא: "חמודה מאוד, מקסימה עושה הרבה, אבל אוהבת לשחק עם גברים ואני לא אוהבת את ההתנהגות שלה כלפי חברים הכי טובים שהיו לה בבית – לדגומא את אופק היא מחקה ואת שחף היה לה מאוד קל למחוק. אם לא היו צועקים לה מבחוץ היא עדיין היתה ממשיכה עם העצבים שלה עליו, זה היה לא נעים".
אילנה?
ימית: "האמת אני לא מכירה אותה בשביל להגיד משהו עליה. אני חושבת שהיא זכתה להיות בגמר. יכול להיות שבגלל שהיא פרווה אז אנחנו הצופים לא מרגישים אותה, אבל הבית מרגיש את הוויב שלה. זה לא שהיא צועקת אבל היא גם לא בוכה, אין אילנה בחוץ אבל יכול להיות שבבית היא משמעותית, או שהיא החוליה החלשה או שהיא באמת המשענת שלהם. יש לה לב נורא טוב".

7 צפייה בגלריה
אילנה טרננקו
אילנה טרננקו
אילנה. "יכול להיות שבבית היא משמעותית"
(צילום מסך, ערוץ 13)

ליהיא: "אילנה לא ראינו אותה והיא מהממת, ואין מה להגיד חוץ מזה שאני מקנאה קצת בשקט שלה. היא לא התלכלכה והיא הגיעה עד הסוף. מהמם".

7 צפייה בגלריה
טליה ושחף
טליה ושחף
טליה ושחף
(צילום מסך, ערוץ 13)

לסיום אומרת ליהיא על הזוגיות של שחף וטליה: "בזבוז זמן לשניהם. הם לא מסתדרים זה עם זה בבית אז זה יהיה בחוץ?".