מוותר על התפקיד למען האהבה: כשלושה חודשים לפני הבחירות לרשויות המקומיות 2023, הודיע מנכ"ל מועצה מקומית מיתר, ציון אלמלם, כי יסיים את תפקידו אחרי 12 שנים.
1 צפייה בגלריה
ציון אלמלם וסיגל עזריה
ציון אלמלם וסיגל עזריה
ציון אלמלם וסיגל עזריה
(צילום: באדיבות המצולמים)
"ללא ספק מדובר בתפקיד חיי, שליחות ציבורית אמיתית. אך בחרתי בחירה כפולה - בחירה זוגית, באישה של חיי, ובחירה נוספת בעתידם של תושבי מיתר. על כן אסיים את תפקידי כמנכ"ל המועצה בימים הקרובים", הודיע אלמלם.
לפני כארבע שנים התאלמן אלמלם מאשתו ואם ילדיו, אבל למרות הצער והקושי, החיים ממשיכים, והוא ומנהלת מחלקת הרווחה במועצה, סיגל עזריה, הפכו לזוג. "לחיים יש את הדרכים משלהם וזכיתי פעמיים", מספר אלמלם, "בפעם השנייה בחיי זכיתי לאהוב, הכרתי את סיגל, מי שאמונה על תחום הרווחה במועצת מיתר, ויחד בחרנו בחיים ובאהבה. לאחרונה התקבלה החלטה מעודכנת של משרד הפנים כי איננו יכולים להמשיך בתפקידנו בשל ניגוד עניינים. לי זה היה ברור - כמי שטובת הציבור לנגד עיניו, אני מפנה את מקומי כמנכ"ל המועצה".

קראו גם:

הזוגיות הפורחת של אלמלם ועזריה הפכה עד מהרה לשיחת היום במיתר, והשניים ממשיכים לקבל ברכות ואיחולים. ציון אלמלם: "אין ספק שעוד לא הלכתי, ואני כבר מתגעגע. מיתר היא בליבי, אני מודה על כך שנפלה בחלקי הזכות להיות שותף מלא להובלה של פרויקטים רבים בראשות ראש המועצה, שמעון מזוז, במיתר ובכרמית, ואף להקמתה של כרמית מראשית הדרך. במבט על, לאחר 12 שנה של עשייה, יותר מכל פרויקט או מיזם, עיקר הסיפוק הוא מהמענה לצורכי הציבור והתושבים. אמשיך לשרת את הציבור בתפקידי כמנכ"ל החברה הכלכלית".