תפיסה גדולה באופן יחסי התבצעה היום על ידי שוטרי תחנת שגב שלום היום בסוף השבוע האחרון. במסגרת פעילות ממוקדת של שוטרי החתנה, נתפסו שני רובי M16 ושלושה אקדחים מסוג "גלוק", "recovery" ו "FN". התפיסה הנוכחית מצטרפת לשבוע האחרון בו תפסו שוטרי מרחב נגב 10 אקדחים מסוגים שונים, חמישה רובי M16, רימון רסס, מחסניות ותחמושת בלתי חוקיים.

האמל"ח שנתפס בשבוע שעבר. כמות מדאיגה של אמל"ח מסתובבת במגזר

בשבוע האחרון פשטו שוטרי מרחב הנגב, בסיוע לוחמי יואב ומג"ב, על מתחמי בתים בפזורה וביישובים הבדואים בסמוך לביתם של משפחות המעורבות באירועי ירי בכלי נשק בלתי חוקיים. פעילות זו מצטרפת לפעילות הנרחבת שמבצע מרחב הנגב, במלחמה העיקשת בתופעות הירי ושימוש באמל"ח בלתי חוקי ביישובים חורה, ערוער, לקייה, טארבין, רהט והפזורה הבדואית.

קראו גם:

תנ"צ נחשון נגלר, ממ"ר נגב: "מרחב הנגב ממשיך לטפל באופן עיקש כנגד אירועי אלימות הכוללים ירי ושימוש באמל"ח לא חוקי. בשבוע האחרון יצאנו לפעילות רחבת היקף של כלל תחנות המרחב בסיוע של כוחות נוספים על מנת להגיע לאמל"ח לא חוקי ולבצע מעצרים של עבריינים במטרה להוציא אותם ממעגל הפשיעה ולמצות עימם את הדין.

1 צפייה בגלריה
אקדחים ורימון שנתפסו בשבוע שעבר. פעילות רחבת היקף של התחנות במרחב
אקדחים ורימון שנתפסו בשבוע שעבר. פעילות רחבת היקף של התחנות במרחב
אקדחים ורימון שנתפסו בשבוע שעבר. פעילות רחבת היקף של התחנות במרחב
(צילום" דוברות המשטרה)

"הפעילות המבצעית היזומה נגד מחוללי פשיעה ויעדים פלילים שמבצע מרחב הנגב תימשך ככל שיידרש, תוך שימוש במגוון אמצעים חקירתיים ומודיעיניים והכל במטרה לבצע אכיפה כלפי כל גורם שפועל בניגוד לחוק".