חיזוק ראשון להפועל באר-שבע לקראת עונת 2022-2023 בליגת העל בכדורסל: הגארד רועי פריצקי חתם על חוזה ארוך טווח במועדון.
1 צפייה בגלריה
פריצקי. מרוצה מהמעבר לבירת הנגב
פריצקי. מרוצה מהמעבר לבירת הנגב
פריצקי. מרוצה מהמעבר לבירת הנגב
(צילום: ראובן שוורץ)
פריצקי בן ה-21 (גובה 1.93) הוא שחקן נבחרת העתודה של ישראל. בשתי העונות האחרונות הוא שיחק בעירוני נתניה מהליגה הלאומית. בעונה שזה עתה הסתיימה הממוצעים שלו היו 13 נקודות, 3.9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים למשחק. פריצקי נבחר לחמישיית העונה בליגה."
"אני מאושר וכבר מצפה לשחק ולייצג את הפועל באר שבע", אמר פריצקי. "פגשתי בהיכל הקונכייה צוות מקצועי ואנושי גם יחד. מתרגש ומודה לכפיר ארזי, תומר ירון, דניאל רביץ וליאור ליובין על האמון. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לאליצור נתניה על שנתיים מדהימות".
תומר ירון מנכ״ל המועדון: ״שמח מאד על בחירתו של רועי בהפועל 'אלטשולר שחם' באר שבע כמועדון שייתן לו את הבמה בליגה הראשונה. ההצטרפות שלו לשחקן סגל נבחרת העתודה רון ציפר, שכבר חתום במועדון, ממשיכה את הדרך שלנו בפיתוח שחקנים צעירים, ישראלים וזרים כאחד. אנחנו מאחלים לו בהצלחה״.
דניאל רביץ המנהל הספורטיבי של הקבוצה: ״ אנחנו שמחים מאוד על ההצטרפות של רועי אלינו למועדון. לרועי יש פוטנציאל גדול מאוד ויכולת כבר בטווח הקצר להיות שחקן מצוין ומשפיע בליגת העל. ההחתמה של רועי היא צעד משמעותי בבניית הקבוצה לעונה הקרובה בפרט ובניית המועדון בכלל לטווח הארוך יותר.״