הסנטר האמריקאי, סטיב זאק ששיחק העונה בהפועל באר שבע מצא סוג של פתרון לבעיה שבה ייתקלו לא מעט ספורטאים מקצוענים בתקופה הקרובה והיא היעדר הכנסות. זאק ששכרו בקבוצה של כפיר ארזי שולם עד לאמצע חודש מרץ, מצא את עצמו יושב בביתו בארצות הברית כשסיום משבר הקורונה לא ממש נראה באופק.
1 צפייה בגלריה
סטיב זאק. מצא הכנסה חדשה
סטיב זאק. מצא הכנסה חדשה
סטיב זאק. מצא הכנסה חדשה
(הרצל יוסף)
"החלטתי במקום לבזבז את החסכונות ללכת למצוא עבודה", סיפר זאק היום (שישי) למיינט באר שבע. "המחסן הראשי של אמזון נמצא ממש לידי, כמה מאות מטרים מהבית והתפקיד שלי הוא להעמיס את המסוע בחבילות למיון הכללי. אני לא בא במגע עם עובדים אחרים למעט נהגי המשאיות".
עם זאת בשל העובדה כי הוא יוצא מביתו יתר בני משפחתו נמצאים לדבריו בריחוק חברתי ממנו. "כולם מרגישים טוב ברוך השם ולא חולים", הוא מוסיף. "אני מקווה שהתקופה הזאת תעבור כמה שיותר מהר כדי שכולנו נוכל לחזור למה שעשינו לפני כן".
בהפועל באר שבע בירכו על התושיה שהפגין השחקן לשעבר ומסרו: "אנחנו יכולים לראות בדיוק ברגעים הלא פשוטים הללו את העוצמות והחוזקות של האנשים שלנו. זה לא עניין פשוט עבור שחקן כדורסל מקצועני לעשות צעד כזה. זוהי דוגמא ומופת לכולנו איך במקום לבכות על מר גורלנו אנחנו יכולים לדאוג לעצמנו. סטיב הוא דוגמא לכל מי שנמצא עכשיו במצב של חוסר וודאות לשים את האגו בצד ולמצוא פתרונות".