בבאר שבע סוערות הרוחות היום (ג') בעקבות החלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל לדחות את ערעור הפועל באר שבע ובמקביל להשיב נקודה לקבוצת בני סכנין.
2 צפייה בגלריה
אלונה ברקת
אלונה ברקת
אלונה ברקת
(צילום: הרצל יוסף)

למעשה, בית הדין קיבל באופן חלקי את הערעור שהגישה סכנין בעקבות התקרית החמורה במשחק בין שתי הקבוצות באצטדיון טרנר בחודש ספטמבר, שגרמה לביטול המשחק. ערעורה של הפועל באר שבע נדחה ועונש הפחתת הנקודה שנפסק נגדה נותר בעינו. המשחק בין שתי הקבוצות נותר בתוצאה 0:0.
בית הדין סבר כי לקהל של סכנין היה חלק קטן במהומות ובהתפרעויות בעוד חלקם של אוהדי הפועל באר שבע היה גדול יותר. הציפיה בבאר שבע היתה שיחזירו לה את הנקודה שנלקחו ממנה ויפסקו ניצחון טכני לטובתה, מאחר ושחקני בני סכנין סירבו לעלות לכר הדשא.

2 צפייה בגלריה
התגרה האלימה באצטדיון טרנר
התגרה האלימה באצטדיון טרנר
התגרה האלימה באצטדיון טרנר
(צילום: הרצל יוסף)

כאמור, לבני סכנין הוחזרה נקודה - אך הוטל עליה קנס כספי נוסף בסך 15 אלף שקלים. בחודש ספטמבר גזר בית הדין קנס כספי על שתי הקבוצות, על באר-שבע 120 אלף שקלים ולסכנין 50 אלף שקלים.

קראו גם:

במועדון הפועל באר שבע מתכוונים לפנות לערכאות משפטיות כדי למצות את כל האפשריות העומדים לרשותם. מהמועדון נמסר בעקבות החלטת בין הדין: "קיבלנו בתסכול ובצער רב את התוצאה המקוממת של הערעור שהוגש לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. חרף הטיעונים שמוכיחים מעבר לכל ספר כי הצדק עימנו, ברמה המשפטית ובכלל, לצערנו בית הדין פסק כפי שפסק בין היתר בחריגה מסמכות. אנו פועלים על פי חוק ובמסגרת זו, אנו בוחנים את האפשרות לפנות לערכאות נוספות, ביניהן לבית משפט אזרחי".