לאחר ההפסד 4:1 למכבי חיפה במחזור הקודם, הקהל של הפועל באר שבע כמעט ופרץ לדשא כמחאה על היכולת של הקבוצה. לאחר שהרוחות נרגעו הבטיחו בקבוצה שהיכולת תשתפר והם ייראו טוב יותר במחזור הסיום של העונה.

2 צפייה בגלריה
רותם חטואל. מסיים את הליגה עם 9 שערים
רותם חטואל. מסיים את הליגה עם 9 שערים
רותם חטואל. מסיים את הליגה עם 9 שערים
(צילום: הפועל באר שבע)

אבל מסתבר שכשמדובר על הפועל באר שבע התוכניות לחוד והמציאות לחוד: הקבוצה של אליניב ברדה הושפלה הערב 1:4 במשחק החוץ נגד בני סכנין ומסיימת את הליגה כשהיא סופגת 11 שערים בשלושה משחקים. יכולת עלובה שאי אפשר לתרץ בשום צורה.
"היה לנו סיום עונה לא טוב בליגה הסדירה ובכלל בפלייאוף שלא ניצחנו אף משחק חוץ", אמר אליניב ברדה בסיום בריאיון לערוץ 'ספורט 1', "מאז ההעפלה לגמר אנחנו לא יודעים להתמודד מנטלית עם הסיטואציה. במשך כל העונה ספגנו 19 שערים ורק בפלייאוף ספגנו 20. העונה הסתיימה בצורה לא טובה אבל יש לנו מטרה אחת לסוף העונה".

2 צפייה בגלריה
אלון תורג'מן. הקבוצה הבקיעה שני שערים בשלושת המשחק האחרונים
אלון תורג'מן. הקבוצה הבקיעה שני שערים בשלושת המשחק האחרונים
אלון תורג'מן. הקבוצה הבקיעה שני שערים בשלושת המשחק האחרונים
(צילום: הפועל באר שבע)

בהמשך כמעט ישיר לכל המשחקים האחרונים העונה, באר שבע ספגה שער מוקדם מאוד. המקומיים עלו ליתרון מוקדם כבר בדקה הראשונה של המשחק משער של תאג'י וגרמו לבאר שבע להיכנס למשחק בפיגור. ברדה ערך שלושה שינויים במחצית ובא על שכרו בדקה ה-53 עם שער מוזר של רותם חטואל. התקוות למהפך נגוזו מהר כי בדקה ה-64 בני סכנין החזירה לעצמה את היתרון. באר שבע יצאה קדימה ונענשה פעמיים נוספות עד לסיום המשחק.
"התנצלתי על התוצאה בפני האוהדים שעשו את כל הדרך מבאר שבע", אמר המאמן בנוגע לקהל שמחה על היכולת העלובה של הקבוצה והפציר בשחקנים לא להתקרב לגדר בסיום המשחק. ברדה דווקא כן ניגש כדי להרגיע את הרוחות. "היה לי חשוב שהם ידעו שבגביע נבוא ונשחק רק בשבילם"
הקפטן מיגל ויטור אמר בסיום המשחק: "עצוב לסיים ככה ואנחנו מרגישים רע. אנחנו רוצים לסיים בטעם טוב ביום חמישי. אנחנו רוצים לבקש סליחה מהקהל. הלילה יהיה קשה לישון בגלל היכולת שלנו בשלושת המשחקים האחרונים, אבל מחר נקום לבוקר חדש ונתמקד אך ורק במשחק ביום חמישי. יש לנו עוד הזדמנות לשנות את האווירה ולסיים בטעם טוב".

בכנות אני לא יודע מה קורה לנו. עצוב לסיים ככה. אנחנו מרגיישם רע בחדר ההלבשה וזה לא מייצג את כל העונה אבל זה מחפש. מסתכלים לצד השני ויש משחק גדול ביום חמישי בגביע. נראה מה עשינו לא טוב ונשתפר. אנחנו רוצים לסיים בטעם טוב בחמישי. אנחנו רוצים לבקש סליחה מהקהל ונסתכל קדימה. הלילה יהיה קשה לישון אבל מחר נקום חדשים ונסתכל לחמישי.
אני מתנצל בפני הקהל שבא את כל הדרך ואיכזבנו אותם אבל אנחנו צריכים אותם ואני יודע שכל הכרטיסים נמכרו ומגיע להם כבוד. אנחנו צריכים את הדחיפה שלהם לגביע.
יהיה קשה לעשות את המעבר. אנחנו לא מריגישם טוב עם עצמנו ועם שלושת המשחקים האחרונים. אנחנו צריכים לזכור מה עשינו לא טוב ולתקן. יש לנו עוד הזדמנות לשנות את האווירה ולסיים בטעם טוב.