המשחקים של נבחרות ישראל בענפי הכדור השונים מגיעים בשנים האחרונות גם לבאר שבע כשנבחרת ישראל בכדורגל תארח באצטדיון 'טוטו-טרנר' את נבחרת צפון מקדוניה ומאוחר יותר גם את נבחרת לטביה במסגרת מוקדמות יורו 2020.
גם איגוד הכדוריד בדק בימים האחרונים אפשרויות לארח את המשחקים הביתיים של נבחרת ישראל בקמפיין מוקדמות אליפות העולם מחוץ לתל אביב בחודשים אוקטובר (נגד פינלנד) וינואר (נגד קפריסין ויוון), אבל כרגע הוא נתקל בקשיים.
אחת האופציות שעלתה וירדה היא אירוח בהיכל הקונכיה בבאר שבע כשעל פי הודעת איגוד הכדוריד, האיגוד האירופי לא יאשר את ההיכל שכן חסר לו באורך כמטר וחצי כדי שיתאים למידות הדרושות.
כזכור, האולם ברמות שבו עורכת מ.כ. באר שבע את המשחקים הביתיים שלה קטן מדי לדרישות של האיגוד לקיים משחקים בינלאומיים כיוון שבין היתר, הוא לא מכיל שני יציעים.
באיגוד הכדוריד התייחסו לדברים: "אנחנו רואים בבאר שבע כעיר חשובה מאוד לפיתוח הכדוריד בנגב. היינו יותר משמחים לארח משחקים של נבחרת ישראל בבאר שבע, אבל לצערנו בתכנון המקורי בבניית ההיכל לא נלקחו בחשבון המידות התואמות את הדרישות הבינלאומיות לקיום משחקי כדוריד וזה חבל".
בבאר שבע הופתעו מהדברים ומחברת 'כיוונים' נמסר: "חברת 'כיוונים' המפעילה את אולם הקונכיה לא קיבלה שום פניה רשמית מאיגוד הכדוריד בנושא הנ"ל".
חשוב לציין שבעבר נבחרת ישראל קיימה בהיכל משחק אימון מול הקבוצה האוסטרית ברגנץ, והשאלה אם יבוצעו ההתאמות על מנת שיתקיימו שם משחקים בינלאומיים נוספים.