הפועל באר שבע תמריא היום (שלישי) לאלבניה לקראת המשחק ביום חמישי (18:30) מול לאצ'י במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. הקבוצה של ברק בכר ממשיכה בהכנות והמאמן תרגל את ההרכב עימו הוא צפוי לפתוח מול היריבה מאלבניה.
מיגל ויטור וחאתם עבד אלחמיד תורגלו במרכז ההגנה כשלואי טאהא צפוי לפתוח על הספסל. עמית ביטון שהיה ממצטייני המחנה בפולין לא ימריא למשחק כיוון שהמאמן החליט שאין צורך בארבעה בלמים בסגל. גם חנן ממן שסובל ממתיחה במפשעה לא ימריא עם הקבוצה למשחק.
בקישור, נאור סבג שנמצא בכושר מצוין צפוי לפתוח לצידו של עדן שמיר. רמזי ספורי שתורגל בהרכב בימים האחרונים לא השלים אתמול את האימון בגלל דלקת גרון וייעדר מהמשחק.
1 צפייה בגלריה
בן ביטון (משמאל). קיבל הערכה מהמועדון. צילום: אורן אהרוני
בן ביטון (משמאל). קיבל הערכה מהמועדון. צילום: אורן אהרוני
בן ביטון (משמאל). קיבל הערכה מהמועדון. צילום: אורן אהרוני
בעקבות היעדרותו של ספורי, שחקן הרכש מבית"ר ירושלים, דוד קלטינס נמצא בתמונת ההרכב. בחלק הקדמי, ג'ימי מארין, נייג'ל האסלביינק ובן שהר צפויים לקבל את הקרדיט.
בתוך כך, בעקבות הפציעה של מאור מליקסון, ברק בכר שוחח הבוקר עם בן ביטון והודיע לו שהוא נבחר להיות קפטן הקבוצה העונה. ביטון מתחיל את העונה השביעית עם הפועל באר שבע, זכה עימה בשלוש אליפויות, שני גביעי אלוף האלופים, גביע הטוטו ושיחק פעמיים בשלב הבתים של הליגה האירופית.
מחליפיו של בן ביטון העונה יהיו מיגל ויטור, לואי טאהא ובן שהר. כאשר מליקסון ישוב לשחק, סרט הקפטן יחזור אליו. גם אליניב ברדה לא יצטרף לטיסה בעקבות עצת רופאיו שביקשו להפחית מהעומס עליו.