1 צפייה בגלריה
שחקני מ.כ. באר שבע. חזרו מפיגור גדול. צילום: הרצל יוסף
שחקני מ.כ. באר שבע. חזרו מפיגור גדול. צילום: הרצל יוסף
שחקני מ.כ. באר שבע. חזרו מפיגור גדול. צילום: הרצל יוסף
מחר (שישי), בשעה שהשבת תיכנס בבאר שבע, אנשי מועדון הכדוריד של העיר יכולים למצוא את עצמם חוגגים עד השמיים עלייה היסטורית לפלייאוף העליון בליגת העל, או מרוסקים על הפרקט במידה והעלייה תחמוק להם מבין האצבעות.
הקבוצה של אבנר דרורי שתארח את בני הרצליה חייבת לנצח בשביל לעשות היסטוריה, כשבמקביל עיני השחקנים יופנו לרחובות, שם תארח הקבוצה המקומית את קריית אונו. באר שבע תלויה בעצמה - במידה ותנצח היא תתברג בין שמונה הגדולות של הכדוריד הישראלי. הישג חסר תקדים בתולדות הענף בעיר.
הקבוצה של אבנר דרורי עשויה להיות הראשונה שמעפילה לפלייאוף בעונת הבכורה שלה בליגת העל. ״לא דמיינתי לעצמי בקיץ שנהיה צעד מהפלייאוף״, הגיב יו"ר המועדון רוני טסלר, שקיווה בתחילת העונה לשרוד בליגת העל ובמקום זאת אולי יצליח להשתחל לשמונה הגדולות.
״הרצליה כבר הבטיחה את המקום שלה בפלייאוף ואני לא מאמין שהם יגיעו כדי ׳להתאבד׳. בכל מקרה אנחנו לא מתכוונים להשאיר את הדברים לאחרים ורוצים לנצח״, הוסיף המאמן, אבנר דרורי.
המחזור האחרון של הליגה הסדירה יחל כולו בשעה 15:00. המשחק בין באר שבע להרצליה יתקיים באולם הספורט החדש ברמות ויועבר בשידור ישיר בעמוד הפייסבוק של מיינט באר שבע. מוזמנים להצטרף!