הפועל באר שבע-בני שמעון ערכה אתמול (שלישי) את אימון פתיחה שלה לעונת 2018/19 שתהיה עונת הבכורה ההיסטורית של הקבוצה בליגת העל. העולה החדשה הציגה על הפרקט את שחקני הרכש החדשים שלה, הסנטר רם אליאספור, הפורוורדים טיילור בראון וג'ורדן סווינג ואת צמד הגארדים, חנן קולמן וטראוויס ווריק.
1 צפייה בגלריה
היכל הקונכייה באר שבע. צילום: הרצל יוסף
היכל הקונכייה באר שבע. צילום: הרצל יוסף
היכל הקונכייה באר שבע. צילום: הרצל יוסף
הרכז האורוגוואי, לוסיאנו פארודי, היה השחקן היחיד מהסגל שנעדר מהאימון לאחר שקיבל לכך אישור ויצטרף בהמשך. בנוסף לשחקני הסגל המשמעותיים, גם הצעירים, חן קרואניק וגיל לביא ממחלקת הנוער של המועדון השלימו כרגע את הסגל של האדומים שצפוי לרוץ בליגת העל, אך נותר בו מקום לשחקן חיזוק ישראלי נוסף בו מעוניין הדר.
במועדון התקבלה החלטה להשהות את הניסיונות לאתר שחקן מתאים עד שתתברר התמונה הכללית באימונים הקרובים. הצוות המקצועי מעוניין קודם לבחון את הכימיה ואת החיבור המקצועי והחברתי בקרב שחקני הסגל על מנת לקבל החלטה מושכלת יותר באשר לתפקיד ו/או זהות השחקן שיגיע.
באימון הדר ניסה להסביר לראשונה לשחקניו החדשים את הדרך המקצועית שלו והתחיל לתרגל את שיטת המשחק שצפויה לרוץ במהלך העונה.
בצעד די מוזר, אימון הקבוצה היה סגור לקהל ולתקשורת על פי החלטת המועדון כשגם אנשי התקשורת שהגיעו להיכל הקונכייה לא הורשו להיכנס אליו על מנת לצפות באימון. אלה שכבר נכנסו נתבקשו לצאת על ידי אנשי הנהלת המועדון. בהפועל באר שבע-בני שמעון בחרו שלא להסביר את ההחלטה אך הובהר כי היא לא התקבלה על ידי המאמן, רמי הדר.
גם הרכז, עדי כהן סבן השתתף באימון. יש לזכור שכהן סבן מחזיק בחוזה בקבוצה לעונה הקרובה אך הוא אינו נמצא בתוכניות המקצועיות של המאמן, רמי הדר. בזמן שהגארד מנסה למצוא לעצמו אכסניה חלופית, הפועל באר שבע-בני שמעון מחויבת מבחינתה לשמור על זכויותיו כפי שמצוינים בחוזה קרי, שכר חודשי ודירה בבאר שבע.