באחד הימים בחודש מרץ 2011 כינס ראש עיריית באר־שבע, רוביק דנילוביץ', באופן בהול את עשרות המתכננים והיועצים שנבחרו להוביל את פרויקט הקמת האיצטדיון החדש בצפון העיר.
1 צפייה בגלריה
רוביק דנילוביץ' ליד מזרקה בבאר שבע
רוביק דנילוביץ' ליד מזרקה בבאר שבע
רוביק דנילוביץ' ליד מזרקה בבאר שבע
(צילום: הרצל יוסף)
אנשי המקצוע שהגיעו ללשכתו היו בטוחים שהם עומדים לקבל את לוח הזמנים הסופי להקמת האיצטדיון, כאשר העבודות היו אמורות על פי התכנון לצאת לדרך בתחילת הקיץ.
במציאות אחרת: דנילוביץ' מפתיע את הנוכחים ומותיר אותם פעורי פה כשהוא מודיע על ביטול הפרויקט.
"לאחר חשיבה מחודשת עם מיטב המוחות בעירייה החלטנו להשקיע את הכסף לטובת הקמת מזרקות נוספות ברחבי העיר", מסביר דנילוביץ'. "לאחר שיחות עם אנשי הטוטו קיבלנו מהם הבטחה לתקציב של 20 מיליון שקל לשדרוג 'וסרמיל'. יוצא איפה שהעיר תרוויח מכאן מכאן: גם מזרקות נוספות וגם שדרוג של האיצטדיון הנוכחי".
דנילוביץ', כמו תמיד, עמד במילה שלו. תוך חודש החלה העירייה בעבודות להקמת מזרקות חדשות, שמהוות העתק אחד לאחד למזרקת הנהגים בקניון דובאי באיחוד האמירויות, למזרקות הצפות באוסקה שביפן, ולמזרקה המוזיקלית באילת. ממש תענוג לעיניים.
גם העבודות לשדרוג "וסרמיל" יוצאות לדרך במקביל להקמת המזרקות, והן נמשכות כשנה. בשל העבודות נאלצת הפועל באר־שבע לקיים את משחקי הבית באצטדיונה של קבוצת שאבב א־דהריה.
דנילוביץ' ניצל למעשה את ברית הערים התאומות שנחתמה בין דהרייה לבאר־שבע במסגרת הסכמי השלום עם הפלסטינים שהובילו יצחק רבין ויאסר ערפאת בקיץ 2000 כדי לסכם עם ראש עיריית דהריה, סעיד דנגור, כי הפועל תקיים בעונת 2011-2012 את משחקיה הביתיים באצטדיון המפואר בדהרייה כיוון ש"וסרמיל" יעבור שדרוג.
בקיץ 2012 "וסרמיל" המשודרג נפתח מחדש בטקס חגיגי. האיצטדיון שעבר שיפוץ מקיף, לרבות קירוי מלא, מכיל מעכשיו 40,000 מושבים בשלוש קומות עם דרכי גישה נוחות, מגוון רחב של חנויות וחנייה מסביב.
עם השנים האצטדיון עובר עוד ועוד שדרוגים, ובשנת 2015 נבחר "וסרמיל" על ידי ארגון פיפ"א לאחד מ־10 האצטדיונים המפוארים בעולם.
זמן קצר לאחר ההודעה של פיפ"א הודיעה אופ"א כי במאי 2017 יתקיים באצטדיון בבירת הנגב גמר ליגת האלופות בין אלופת מלטה, פ.צ ואלטה, לבין אלופת אסטונה, ספורט קלאב טאלין.
(למקרה ששכחתם: באותה ישיבה בחודש מרץ 2011 בה כינס דנילוביץ' את המתכננים של האצטדיון החדש הוא האיץ בהם לזרז את העבודה כדי שהאיצטדיון יהיה מוכן בקיץ 2015).