הפועל באר־שבע כדורסל מתנהלת בתקופה האחרונה בחוסר וודאות מוחלט בגלל התפרצות נגיף הקורונה בקבוצות בליגת העל.
1 צפייה בגלריה
שחקני ב"ש מול ראשל"צ. לא ברור מתי יתקיים המשחק שנדחה
שחקני ב"ש מול ראשל"צ. לא ברור מתי יתקיים המשחק שנדחה
שחקני ב"ש מול ראשל"צ. לא ברור מתי יתקיים המשחק שנדחה
(צילום: הרצל יוסף )
כמו בהרבה קבוצות, גם בבאר־שבע התגלה שחקן סגל שנדבק בנגיף, והוא נשלח לבידוד. כל אנשי הקבוצה עברו בדיקות, ולשמחתם התברר כי למעט שחקן אחד שנמצא גבולי מאוד ומיד נשלח לבידוד, ובמקביל, המתין לבדיקה נוספת, השאר נמצאו שליליים.
קראו גם:
במועדון הנחו את שחקני הסגל ואנשי הצוות המקצועי והניהולי להימנע כמה שאפשר ומלהגיע למקומות הומים כדי להקטין עד כמה שאפשר את הסיכוי להידבק בנגיף.
המשחק שהיה אמור להיערך ביום שני שעבר מול מכבי ראשון־לציון נדחה למועד לא ידוע בגלל התפרצות נגיף קורונה בקרב שחקני ראשון־לציון.
שתי הקבוצות ביקשו לקיים את המשחק בשבוע הבא שפנוי לבאר־שבע וראשון־לציון בגלל שהן לא תשחקנה במשחקי גביע המדינה, אולם עד סגירת הגיליון לא נקבע מועד.
המשחק של באר־שבע מול הפועל חיפה צפוי להיערך ב"קונכייה" בעוד עשרה ימים: ב־24 בחודש.
שיבוש בשגרת האימונים והמשחקים יכול ליצור מצב בו באר־שבע לא תערוך משחק רשמי במשך כשלושה שבועות. המשחק האחרון של הקבוצה נערך ב־2 בינואר, ואם המפגש מול ראשון־לציון לא ייערך בשבוע הבא, הפעם הבאה שבקבוצה תתמודד על הפרקט יהיה כאמור רק ב־24 בינואר.
"יש קצת ברדק בגלל הקורונה. המצב שנוצר גורם לאילוצים שונים", אמר מנכ"ל המועדון, תומר ירון. "הכל נמצא בסימן שאלה. אנחנו מנסים למצוא את כל הדרכים כדי להמשיך בשגרה כמה שאפשר ובהתאם למגבלות".
בבאר־שבע ממשיכים לנסות ולהתחזק בגארד ישראלי, אבל בקבוצה יודעים שמעתה זה יהיה קשה שבעתיים. בגלל הקורונה אף קבוצה לא תשחרר בתקופה הזו שחקן, במיוחד כאשר בכל יום נדבק שחקן כזה או אחר ונכנס לבידוד.