לכל אוהד כדורגל יש במהלך עונת משחקים רגעים שמחים, עצובים, מכעיסים או מרגשים. עבור אלידור קנפו, אוהד שרוף של הפועל באר שבע, עונת 23/24 שיצאה לדרך לפני כשבוע וחצי, כבר מעכשיו תהיה בלתי נשכחת. זאת בזכות היוזמה המרגשת שלו שזכתה לשם "המנוי של ארז". והאמת היא שזו לא רק יוזמה סביב הספורט, אלא גם פתח בחזרה לחיים של אחדות ואיחוי הקרעים בין אוהדי הכדורגל בפרט ואזרחי ישראל בכלל.

3 צפייה בגלריה
סמ"ר ארז תורג'מן הי"ד
סמ"ר ארז תורג'מן הי"ד
סמ"ר ארז תורג'מן הי"ד
(צילום: באדיבות המשפחה)

אלידור התארח בפודקאסט אוהדי הפועל באר שבע "וסרמיליה" וסיפר על ארז. "התחברנו אחד עם השני בצבא בזכות שתי הקבוצות שלנו, הפועל ב"ש והפועל ירושלים, שהיו במצב די דומה: שתיהן שיחקו בליגה הלאומית". למשחקים של הקבוצות אחת נגד השנייה, מספר אלידור, הם היו הולכים ביחד. "פעם לאצטדיון וסרמיל ופעם לטדי.
"השיחה האחרונה שארז הוציא מהטלפון שלו, לפני אותה פעילות בה הןא נהרג הייתה אליי", נזכר קנפו, "ואחד הדברים שהוא שאל אותי זה 'מה קורה עם הפועל באר שבע?'"
ביום ח' באדר תשס"ב (19.2.2002) נפל סמ"ר ארז תורג'מן בפעילות מבצעית והוא בן עשרים. ארז הוצב עם עוד שבעה חיילים במחסום עין עריק. בלילה הצליחו מחבלים להתקרב למקום, והרגו שישה מהחיילים וביניהם ארז. לאחר מותו הועלה לדרגת סמל-ראשון.

3 צפייה בגלריה
אלידור קנפו. "כשמדברים על ארז הוא עדיין חי"
אלידור קנפו. "כשמדברים על ארז הוא עדיין חי"
אלידור קנפו. "כשמדברים על ארז הוא עדיין חי"
(צילום: דניאל כהן)

בעזרת הטוויטר הצליח אלידור לגשר על פערים בין אוהדי קבוצות רבים שעוקבים אחריו ברשת החברתית ולגייס כספים עבור 'המנוי של ארז'. "אוהדי כל הקבוצות אספו כסף ורכשנו את המנויים דרך הפועל ירושלים ואת המנויים שרכשנו חילקנו לאוהדי הקבוצה שידם אינה משגת, אליהם הגענו בעזרת היכרות של אוהדים שונים. היעד שהצבתי הוא 20 מנויים אבל לבסוף הצלחנו לגייס כסף עבור 18 כאלה", אומר קנפו, "בהמשך ארכוש עוד שני מנויים ונעגל את הכמות".
הסיפור של ארז, אוהד הפועל ירושלים, וסיפורו של המועדון הולכים יד ביד: לפני מספר שנים הפועל ירושלים עברה תהליך של הקמה מחדש בשם הפועל קטמון והיא מנוהלת בידי עמותת אוהדים, שהם אוהדי הפועל ירושלים המקורית.
בשנה שעברה נקנה השם "הפועל ירושלים" מחדש, והמועדון חזר לשמו המקורי, אבל בניהולם של האוהדים. "כשמדברים על ארז זה ממש הופך אותו לחי", אומר אלידור, "ורצינו שהאוהדים שלא הכירו את ארז יכירו אותו ואת פועלו ואהבתו לקבוצה".

3 צפייה בגלריה
סמ"ר ארז תורג'מן הי"ד. היה אוהד שרוף של הפועל ירושלים
סמ"ר ארז תורג'מן הי"ד. היה אוהד שרוף של הפועל ירושלים
סמ"ר ארז תורג'מן הי"ד. היה אוהד שרוף של הפועל ירושלים
(צילום: באדיבות המשפחה)

בקבוצה האדומה מהבירה התרגשו מאוד מהמחווה של אלידור והעניקו הנחות עבור רכישת המנויים. "אין לי קבוצה שניה. אני אוהד רק את הפועל באר שבע", אומר אלידור, "אבל בגלל ארז יש לי ערך מאוד סנטימנטלי עבור הפועל ירושלים. המשחק הראשון בין באר שבע להפועל ירושלים, בליגת העל, היה מאוד מרגש עבורי בעיקר בגלל ארז.
"כשאני מקבל צו מילואים אני רץ לשם, כי בסוף האנשים בארץ זה משהו שאין במקום אחר", המשיך קנפו בהתרגשות, "היו גם כאלה שבכלל לא מכירים אותי באופן אישי, אלא רק מהטוויטר, והחליטו לתרום סכומים. מישהו שחי באפריקה ומדבר איתי על הרפורמה המשפטית בטוויטר תרם אלף שקל כשהוא קרא על היוזמה".
היוזמה הגיעה למשפחה של ארז והם מאוד התרגשו", סיכם אלידור, "אנחנו גדלנו והבאנו ילדים, וארז נשאר בן 20. אני יותר שנים חי בלעדיו מאשר איתו. זו הייתה זכות בשבילי אבל הקרדיט הוא לכל מי שתרם. אני רק הדלקתי את הרעיון".