לאחר הניצחון הדחוק של הפועל באר שבע נגד מכבי פתח תקווה ביום ראשון האחרון, תנסה הפועל באר שבע לנצח בפעם הרביעית ברציפות. הפעם תגיע לבירת הנגב הפועל י-ם, קבוצת האוהדים שהעפילה העונה לליגת העל בפעם הראשונה בתולודיה.
קראו גם:
הערב (חמישי) קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים באצטדיון טרנר אליה הגיעו המאמן רוני לוי והקשר רמזי ספורי, המצטיין במדים האדומים מתחילת העונה.
2 צפייה בגלריה
רוני לוי. חילופים הגנתיים מאוד של המאמן
רוני לוי. חילופים הגנתיים מאוד של המאמן
רוני לוי. ינסה לנצח גם את העולה החדשה מירושלים
(צילום: הרצל יוסף)
צפו במסיבת העיתונאים המלאה:
"אנחנו משחקים בבית שלנו עם הקהל שלנו ורוצים לנצח ונעשה את המקסימום", פתח המאמן את דבריו. "לא התחלנו רע מאוד את המשחק (נגד מכבי פתח תקווה), אלא יכולנו להתחיל יותר טוב. את המשחק נגד מכבי ת"א התחלנו מצוין. נתכונן הכי טוב שאפשר ונקווה שהפעם זה יצליח".
המאמן גם התייחס לרצון של כלל השחקנים לפתוח בהרכב: "לכולם יש את השאיפה והרצון לשחק וזה מבורך", אמר לוי. "אני אוהב שלשחקנים יש טירוף ורצון לשחק. אנחנו הוגנים וכל מי שמגיע לו אנחנו נותנים לו את המקום. כולם יקבלו את הדקות והעונה ארוכה. כולם חשובים מאוד".
2 צפייה בגלריה
רמזי ספורי חוגג. גולאסו אדיר של הקשר האדום
רמזי ספורי חוגג. גולאסו אדיר של הקשר האדום
רמזי ספורי. "לא הייתי מרוכז בדברים שקשורים לכדורגל"
(צילום: הרצל יוסף)
רמזי ספורי, שגם חוגג יום הולדת היום, סיפר על התחושות שלו מאז שחזר לקבוצה. "אני נראה טוב בזכות הקבוצה", אמר ספורי. "השחקנים נותנים הכל, וההצלחה של הקבוצה היא ההצלחה שלי. עבדתי על עצמי וראיתי איפה אני לוקה בדברים שלי. למדתי הרבה. התייחסתי להרבה דברים שהיו מוציאים אותי מריכוז ולא רלוונטים לכדורגל".