קשה בלעדיו: הקפטן והשחקן הכי משמעותי של קבוצת הפועל באר שבע, הבלם מיגל ויטור, יוכל לחזור לפעילות מלאה רק בעוד חודשיים, בחצי הראשון של חודש אוקטובר.
1 צפייה בגלריה
מיגל ויטור
מיגל ויטור
מיגל ויטור
(צילום: הרצל יוסף)

כך עולה משיחות שניהלו בימים האחרונים מקבלי ההחלטות בהפועל באר שבע עם ויטור, שנותח בכף הרגל בפורטוגל והוא עדיין נמצא שם בשלבי החלמה.
ההערכה היא שויטור יחזור לארץ רק בתחילת החודש הבא ויתחיל להתאמן בהדרגה. החזרה בתחילת החודש הבא גם מסתדרת עם העובדה שילדיו של ויטור נמצאים במסגרות חינוכיות בישראל והם אמורים לשוב ארצה בתחילת ספטמבר.
במועדון נמשכים המאמצים להחתים בלם זר, שיהווה בתקופה הזאת גיבוי לויטור ובהמשך אולי ישמש חלק משמעותי בסגל של הקבוצה. גורמים במועדון העריכו שבימים הקרובים ייסגר הנושא ויגיע ארצה הבלם המיועד.

קראו גם:

בינתיים שחקני הקבוצה צפויים לטוס מחר (יום ג') מפראג, שם שהו בכל השבוע האחרון, לבולגריה כדי להשלים את ההכנות למשחק החשוב ביום חמישי מול הקבוצה הצ'כית מלאדה בולסלאב.
החלוץ זאהי אחמד, שקיבל בחמישי שעבר הזדמנות, לקח אותה בשתי ידיים והיה טוב מאוד על המגרש, וככל הנראה ימשיך לקבל קרדיט גם במשחק הקרוב.
שלא כבשבוע שעבר, בהנחה שהתנאים יאפשרו זאת, הקבוצה צפויה לשוב ארצה מייד אחרי המשחק בליל חמישי, וזאת משום שביום ראשון מצפה לה משחק במסגרת משחקי הדירוג (מקומות 7-8) של גביע הטוטו.