היסטוריה בדימונה: בעיר יתקיים בפעם הראשונה ה"דימונייט" - מירוץ הלילה של דימונה. האירוע יתקיים ביום חמישי בעוד כשבועיים (19 במאי), והוא נערך בהפקת רשות הספורט העירונית וחברת "אלטרנטיבה 1".
1 צפייה בגלריה
מירוץ לילה בב"ש. בקרוב גם בדימונה
מירוץ לילה בב"ש. בקרוב גם בדימונה
מירוץ לילה בב"ש. בקרוב גם בדימונה
(צילום: הרצל יוסף)
המירוץ יכלול ארבעה מקצים שונים, בהם שני מקצי ריצה תחרותיים (5 ק"מ ו־10 ק"מ), מקצה משפחות באורך של 2 ק"מ ומקצה קהילות מיוחד באורך של 600 מטר. המקצים יוזנקו החל מהשעה 19:00 מפארק עמי (פארק אשכול לשעבר) שיהווה את מתחם ההתכנסות המרכזי של האירוע.
קראו גם:
המסלולים יעברו בשכונות הוותיקות והחדשות של העיר, בגב ההר שכולל תצפית על העיר, ודרך נופים מדבריים, כאשר לאורכו יהיו מיצגי אור שונים.
האירוע ייפתח בהפנינג ספורטיבי ססגוני לכל המשפחה, החל מהשעה 16:00, ויכלול מתחמי פעילות, מתנפחי ספורט, מתקני אקסטרים, דוכני מכירה של מותגי ספורט, מתחמי אוכל והופעות לילדים.
בתום המקצים ולאחר חלוקת הפרסים למנצחים, ייערך בפארק המופע המרכזי שיינעל את האירוע: הופעה של אנה זק.
"השקענו הרבה מאמצים ומשאבים רבים על מנת להרים מירוץ לילה מיוחד, שצפוי למשוך רצים מכל הארץ", אמר אהוד כחילה, מנהל האירועים ברשות הספורט העירונית. "אנחנו רשות חדשה חדשה, ששמה לה למטרה לקדם את הספורט בעיר. מירוץ הלילה הוא ללא ספק אחד מהאירועים החשובים, ואנחנו רוצים להפוך אותו למסורת".
ראש העירייה, בני ביטון, שתמך מאוד בהקמת רשות הספורט העירונית, אמר כי "אנחנו רוצים לתת לתושבים איכות חיים, וחלק חשוב מכך זה לגדל ולחנך לחיי תרבות וספורט. מירוץ הלילה הוא עוד צעד אחד בדרך הארוכה והנכונה שלנו בנושא".