ניקיטה רוקאביצה לבטח ירצה לשכוח את העונה הנוכחית. הוא אמנם כבש 10 שערים, אבל בפירוש לא התחבר להפועל באר-שבע. גם על כר הדשא וגם בכל מה שקשור לאוהדים.
2 צפייה בגלריה
רוקאביצה. המאמן הבא יחליט לגביו
רוקאביצה. המאמן הבא יחליט לגביו
רוקאביצה. שמח בשביל האוהדים על הזכייה בגביע
(צילום: הרצל יוסף)
החלוץ לא היסס להודות שזו לא הייתה עונה טובה מבחינתו: "שיחקתי רק 20 משחקים, ובכל זאת הצלחתי להבקיע 10 שערים. התחלתי את העונה מאוחר יחסית. בחצי הראשון של העונה הקבוצה שיחקה בסגנון יותר הגנתי שלא מתאים לי, כי אני שחקן שאוהב ללחוץ ולהתקיף".
רוקאביצה גם טוען שסבל מפציעות לאורך העונה, והדבר השפיע על התפוקה שלו בכל הנוגע לכיבוש שערים.
"בשורה התחתונה סיימנו במקום השני והגביע של באר־שבע", הוסיף החלוץ. "אני שמח בשביל הקבוצה ובשביל האוהדים, כי הם ראויים לתואר העונה. היינו במירוץ לאליפות אבל פספסנו כמה משחקים בפלייאוף, כך שבמקרה אחר הסוף יכול היה להיות שונה. אין הרבה מה לעשות כי זה הכדורגל".
רוקאביצה לא התאכזב מהעובדה שלא שיחק בגמר הגביע. "אני זה לא העניין", הוא אמר. "הכי חשוב שהקבוצה ניצחה. זה היה ערב מיוחד. הקבוצה שיחקה טוב מאוד, וכולם רואים כמו מאושרים השחקנים והאוהדים".
אוהדים רבים מאוכזבים ממך וכועסים עליך. למה לדעתך זה קרה?
"אני לא מבין למה כועסים עליי. הבקעתי 10 שערים העונה ונתתי את הכל למען הקבוצה. אולי היו כמה גורמים בתקשורת שאמרו דברים לא נכונים בהקשר שלי, ואולי היו שמועות כאלה ואחרות שגרמו לכך שאוהדים יכעסו עליי. בשורה התחתונה זכותם של האוהדים לכעוס. אני שלם עם עצמי כי תמיד נתתי 200 אחוז למען הקבוצה".
2 צפייה בגלריה
רוקאביצה חוגג עם לוקאס בורטניק ב"טדי".
רוקאביצה חוגג עם לוקאס בורטניק ב"טדי".
רוקאביצה חוגג עם לוקאס בורטניק ב"טדי".
(צילום: דניאל כהן)
על עתידו אמר רוקאביצה כי בשלב זה הוא מעדיף שלא לדבר על כך.
"אני לא יודע מה יהיה", הסכים לומר. "עכשיו אני רוצה לנוח ולנקות את הראש. רק אחר כך אחליט מה קורה איתי".