הפועל באר שבע תתחיל מחר (שבת, 20:30) את הפלייאוף העליון במשחק חוץ באצטדיון בלומפילד מול האלופה, מכבי תל אביב. הקבוצה של רוני לוי רוצה לפתוח ברגל ימין את המאבקים שבסיומם היא תרצה למצוא את עצמה במקום שמבטיח השתתפות במפעל החדש של אירופה.
2 צפייה בגלריה
חאתם עבד אלחמיד. פתח על הספסל
חאתם עבד אלחמיד. פתח על הספסל
חאתם עבד אלחמיד. החלים מפציעה במפשעה
(צילום: הרצל יוסף)
הבלם חאתם עבד אלחמיד שסבל ממתיחה במפשעה ושוחרר מהמשחק של נבחרת ישראל מול מולדובה חזר להתאמן וצפוי לפתוח במרכז ההגנה לצידו של מיגל ויטור. בשל העומס הצפוי של שלושת המשחקים בשבוע הקרוב לואי טאהא שפתח במשחק האחרון של הנבחרת צפוי לקבל מנוחה במשחק מחר.
קראו גם:
בקישור דוד קלטינס שעבר ניתוח בכף ידו ייעדר בוודאות, ועדיין לא ברור אם מריאנו באריירו שחזר לאימונים לאחר שהחלים מפציעה בעצם הבריח יהיה בסגל. מרואן קבהא, מרסלו מלי ותומר יוספי ייפתחו ב-11 של רוני לוי. ז'וסוואה שעדיין מרצה עונש הרחקה ימשיך להיעדר ויחזור למשחק מול אשדוד באמצע השבוע.
2 צפייה בגלריה
אלטון אקולטסה. איים על השער בפתיחה
אלטון אקולטסה. איים על השער בפתיחה
אלטון אקולטסה. התמיכה של רוני לוי תעזור לו?
(צילום: הרצל יוסף)
בחלק הקדמי ייפתח אלטון אקולטסה שעבד בפגרה עם תוכנית שהוצמדה אליו על ידי הצוות המקצועי כשרוני לוי כבר הודיע שלקח את אקולטסה ל"פרויקט אישי שלו". שגיב יחזקאל שייעדר נגד אשדוד בגלל צהובים, ייפתח לצידו של ההולנדי בחוד ההתקפה כשרותם חטואל מועדף על פני סינטיהו סלליך באגף.