אחרי ההפסד הביתי לאשדוד, ניסתה היום (שבת) הפועל באר שבע להתאושש כשיצאה למשחק חוץ מול הפועל חיפה. שני שחקני הרכש החדשים חאתם עבד אלחמיד ופארליי רוסה שצריכים לשהות בבידוד של חמישה ימים עדיין לא היו בסגל, אבל שגיב יחזקאל שהגיע רק ביום חמישי מאשדוד עלה בהרכב של המאמן אליניב ברדה לצידם של רותם חטואל ותומר יוספי.
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה (משמאל). ממשיך לעמוד על הקווים
אליניב ברדה (משמאל). ממשיך לעמוד על הקווים
אליניב ברדה (משמאל). ממשיך לעמוד על הקווים
(צילום: אורן אהרוני)
סינטהו סלליך, מיגל ויטור, אלטון אקולטסה ושון גולדברג הפצועים היו מחוץ לסגל של באר שבע יחד עם ז'וסוואה המורחק. אצל היריבה פתחו האקסים קייס גאנם וחנן ממן בחלד הקדמי לצידו של נס זמיר. כבר אחרי שבע דקות אור דדיה הגביה מאגף ימין לראשו של שגיב יחזקאל שנגח חלש והחוצה.
קראו גם:
בדקה ה-23 באר שבע כבשה את השער הראשון שהיה כולו תוצרת שחקני הבית של האדומים. דודי טוויטו הגביה מאגף שמאל לרגל של תומר יוספי שנשאר חופשי בתוך הרחבה כדי להכניע את רן קדוש ולכבוש את השער השני שלו העונה. 0:1 לאורחת. שלוש דקות לאחר מכן יהב גורפינקל הגביה מצד שמאל לרגל של לירן סרדל שבעט מעל המשקוף.
בדקה ה-28 מרסלו מלי התחיל מהלך נהדר של באר שבע, העביר כדור לרותם חטואל שאיבד את הכדור לדור מלול, אבל קפטן המארחת החזיק לו את הכדור וחטואל שחרר בעיטה נהדרת מ-18 מטרים לחיבורים של רן קדוש. איזה שער נהדר של חטואל שקובע 0:2 להפועל באר שבע וזאת היתה גם תוצאת המחצית.
2 צפייה בגלריה
רותם חטואל (מימין) מול בן והבה. כבש שער נהדר
רותם חטואל (מימין) מול בן והבה. כבש שער נהדר
רותם חטואל (מימין) מול בן והבה. כבש שער נהדר
(צילום: אורן אהרוני)
בפתיחת המחצית השנייה אור דדיה פרק את כתפו והוחלף על ידי מרואן קבהא כשהוא מפונה לבית חולים להמשך טיפול. בדקה ה-60 פעולה נהדרת של שגיב יחזקאל ותומר יוספי שהחליפו ביניהם מסירות אבל החלוץ ניסה לבשל ולא לבעוט והחמיץ את ההזדמנות. שבע דקות לאחר מכן פעולה נהדרת נוספת של באר שבע כשמרסלו מלי הקפיץ לתומר יוספי שהקפיץ נהדר מעל רן קדוש אבל הכדור שלו נעצר במשקוף.
בדקה ה-75 הפועל חיפה חזרה למשחק. רוסלן ברסקי הכניס כדור עומק לאלון תורג'מן שהמשיך לסער פדידה המחליף שהעביר רוחב לניסו קפילוטו והבלם נשאר חופשי ברחבה כדי לצמק ל-2:1. שש דקות לאחר מכן הפועל חיפה השיגה את השוויון. רוסלן ברסקי עם כדור נהדר שעבר את כל ההגנה של באר שבע והגיע לוויליאם אגאדה שנשאר לבדו מול לויטה והכניע אותו. 2:2.
בתוספת הזמן הפועל חיפה היתה קרובה יותר לנצח לאחר שסער פדידה בעט מקצה הרחבה כדור שעלה מעל המשקוף. מצד שני מרואן קבהא השתחרר ובעט נפלא אבל הכדור שלו פגע במשקוף. בסיום: תיקו 2:2 שכולו הפסד לבאר שבע. ביום ראשון הבא (21.2, 20:45) תארח הפועל באר שבע את מכבי תל אביב במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה.