רכש נוצץ להפועל באר שבע בכדורסל. הפורוורד האמריקאי ראקים סאנדרס חתם בקבוצה והוא הראשון שמצטרף אליה לקראת עונת 2020/21. סאנדרס (31, 1.98) החל את דרכו האירופית במדי גלבוע גליל בעונת 2012/13 אליה הושאל ממכבי תל אביב וזכה עימה באליפות הליגה הבלקנית.
2 צפייה בגלריה
ראקים סאנדרס. רכש נוצץ לב"ש
ראקים סאנדרס. רכש נוצץ לב"ש
ראקים סאנדרס. רכש נוצץ לב"ש
(צילום: EPA)
לאחר אותה עונה עבר סאנדרס לבאמבורג הגרמנית עימה הגיע לחצי גמר הגביע הגרמני, המשיך לססארי האיטלקית ומשם לשתי עונות בארמני מילאנו. בעונתו השנייה עם הקבוצה ביורוליג הוא העמיד ממוצעים של 12.5 נקודות וזוכה בשלושה גביעים איטלקיים, שתי אליפויות ומספר זכיות כמצטיין העונה במספר קטגוריות.
יכולתו הטובה במדי הקבוצה האיטלקית סידרה לו חוזה בברצלונה, אחת מקבוצות הפאר בכדורסל האירופי את מדיה לבש בעונת 2017/18 ובמדיה קלע 8.9 נקודות בממוצע למשחק ב-15 משחקים שבהם שיחק וגם זכה באותה עונה בגביע הספרדי. לפני שנתיים הוא לא שיחק בגלל סיבות אישיות ואת העונה האחרונה הוא פתח בקבוצת ארייה ביי הוקס מהדי ליג ובהמשך שיחק בדרום קוריאה.
2 צפייה בגלריה
אוון ברוינסמה (מימין) מול יונתן מור. עלה מהספסל
אוון ברוינסמה (מימין) מול יונתן מור. עלה מהספסל
אוון ברוינסמה (מימין) מול יונתן מור. ייפרד מבאר שבע
(צילום: הרצל יוסף)
הבעלים, כפיר ארזי התייחס להחתמה ואמר: ״לא בכל יום נוחת שחקן כזה במועדון בסדר גודל שלנו, אני שמח על ההחתמה ובטוח שהוא יעזור לנו להמשיך את הדרך שלנו לעבר המטרות בעונה הבאה״. בעקבות ההגעה של סאנדרס, אוון ברוינסמה שהיה מצוין מאז שהצטרף לקבוצה אחרי פגרת הקורונה צפוי למצוא בית חדש.