בהפועל באר שבע נמצאים בדריכות גדולה לקראת בדיקות הקורונה שיתקיימו היום (שלישי) לשחקנים ולצוות המקצועי של הקבוצה. לאחר שמאמן השוערים, גילי בן נחום נמצא חיובי לנגיף ביום ראשון האחרון הלחץ במועדון עלה במיוחד לאור הדיווחים של חלק מהשחקנים והצוות המקצועי על חום ותסמינים לנגיף.
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס (במרכז). ב"ש פתחה את האימונים
יוסי אבוקסיס (במרכז). ב"ש פתחה את האימונים
יוסי אבוקסיס (במרכז). אימוני הקבוצה מושבתים
(צילום: הפועל "מחסני השוק" באר שבע)
קראו גם:
לאחר קבלת התשובה של בן נחום החליטו בהנהלת המועדון לסגור את הבית האדום מיום ראשון בצהריים. המשמעות היא שלא התקיימו אימונים ועובדי המועדון קיבלו הנחיה להמשיך את העבודה שלהם מהבית, זאת למרות שהפועל באר שבע היא אחת משתי הקבוצות היחידות בישראל שמורשות להתאמן כיוון שהיא משחקת במפעלים האירופיים.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. מגיע להם
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. מגיע להם
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דריכות גדולה במועדון
(צילום: אורן אהרוני)
בדיקות הקורונה יתקיימו היום מחוץ לבית האדום כשכל שחקן ואיש צוות יגיע במכונית הפרטית שלו כדי להימנע ממגע עם שאר חבריהם והתוצאות של הבדיקות יתקבלו הערב או לכל המאוחר מחר בבוקר. חשוב לציין כי אצל ויקטוריה פלזן, הקבוצה הצ'כית שהפסידה לבאר שבע ביום חמישי האחרון בפלייאוף הליגה האירופית התגלו שחקנים חיוביים לנגיף הקורונה וחלק מהשחקנים גם שוחררו מנבחרת צ'כיה.
ליגת העל בישראל אמנם מושבתת מפעילות בשבועות האחרונים אבל הדאגה העיקרית של הצוות המקצועי והנהלת המועדון תהיה להכין את הקבוצה כראוי למשחק הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית שיתקיים ב-22.10 באצטדיון המושבה מול סלביה פראג.