הפועל באר שבע השלימה היום (שלישי) רכש שני בקיץ הנוכחי. אחרי שדודי טוויטו חזר ללבוש אדום כשחתם בקבוצה לפני מספר שבועות, גם קשר מכבי חיפה סינטיהו סלליך מצטרף למועדון כשחתם רשמית על חוזה לעונה אחת אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות.
2 צפייה בגלריה
סינטיהו סלליך (משמאל). יצטרף לבאר שבע
סינטיהו סלליך (משמאל). יצטרף לבאר שבע
סינטיהו סלליך (משמאל). יצטרף לבאר שבע
(צילום: עוז מועלם)
סלליך בן ה-29 שסיים את חוזהו במכבי חיפה כבר שוחח עם יוסי אבוקסיס שמייעד לו את עמדת שחקן הכנף בצד ימין. הקשר שגדל במכבי חיפה, הושאל בהמשך להפועל עכו, קריית שמונה ובית"ר ירושלים ושיחק שלוש שנים במאריבור הסלובנית עובר לתחנה השישית בקריירה שלו.
סלליך אמר אחרי החתימה: "ראשית, אני רוצה להודות למכבי חיפה על התקופה המיוחדת שלנו יחד. אני שמח ונרגש לפתוח פרק חדש בהפועל באר שבע, מועדון גדול עם קהל חם, שביסס את עצמו בשנים האחרונות בצמרת הכדורגל הישראלי וזכה בתארים רבים. תודה רבה להנהלת המועדון על האמון שנתנו בי. מחכה כבר לפגוש את הקהל!"
יו"ר הקבוצה, איתי בן זאב הוסיף: "בימים אלו אנו עובדים באינטנסיביות על חיזוק הקבוצה. אני מברך את סינטיהו על הצטרפותו למשפחת הפועל באר שבע ומאחל לו הצלחה רבה יחד איתנו. אוהדים יקרים, אנו מודעים לציפייה הגדולה בתקופה זו באשר לחיזוק הקבוצה ומקווים שנוכל לעדכן בבשורות נוספות בימים הקרובים".
2 צפייה בגלריה
רותם חטואל (משמאל). יצליח להרשים?
רותם חטואל (משמאל). יצליח להרשים?
רותם חטואל (משמאל). מרשים באימונים
(צילום: עוז מועלם)
בתוך כך, הבלם איתן רצון והקשר רותם חטואל שמפגינים יכולת טובה באימוני הקבוצה צפויים להצטרף. במועדון ינסו בימים הקרובים לסכם עם מרואן קבהא, אנתוני וארן וקייס גאנם על מתווה הקיצוץ שישאיר אותם לעונה נוספת.
פורסם לראשונה: 18:35, 04.08.20