עם שמונה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון ואחרי שירדה למקום השביעי בטבלה, התארחה הערב (ראשון) הפועל באר שבע אצל מכבי פתח תקווה בקרב ישיר על הפלייאוף העליון שהיה שחזור של גמר הגביע מהעונה שעברה. כ-1,000 אוהדים הגיעו לתמוך באדומים של רוני לוי שמחפש ניצחון ראשון בקדנציה שלו כמאמן הקבוצה.
1 צפייה בגלריה
שגיב יחזקאל (מימין) מול דניאל פלשר. משחק חלש מאוד
שגיב יחזקאל (מימין) מול דניאל פלשר. משחק חלש מאוד
שגיב יחזקאל (מימין) מול דניאל פלשר. משחק חלש מאוד
(צילום: אורן אהרוני)
פארליי רוסה הברזילאי עלה לראשונה בהרכב של באר שבע לצידם של רותם חטואל, סינטיהו סלליך ושגיב יחזקאל בחלק הקדמי. ז'וסוואה, חאתם עבד אלחמיד ומרסלו מלי המורחקים לא היו בסגל כמו גם שון גולדברג, אור דדיה ומריאנו באריירו הפצועים. אצל הקבוצה של גיא לוזון פתחו ארמנדו קופר, אבדיאל ארויו וליאל עבדה בחלק הקדמי.
קראו גם:
בדקה ה-14 באר שבע הגיעה להזדמנות הראשונה שלה במשחק. דודי טוויטו הגביה מצד שמאל לראשו של מרואן קבהא שנגח החוצה. שתי דקות לאחר מכן התקפה מתפרצת של המארחת אותה הוביל אבדיאל ארויו וליאל עבדה השאיר לינון אליהו שבעט טוב אבל אוהד לויטה הדף לקרן. לא היו הזדמנויות ממשיות לאחר מכן והמחצית הראשונה הסתיימה בתיקו 0:0.
בפתיחת המחצית השנייה הכניס רוני לוי את אלטון אקולטסה ואיליי מדמון בתקווה לעשות שינוי, אבל שום דבר לא עבד והמשחק המשיך להיות חלש. בסיום: 0:0 חלש בין שתי הקבוצות ובאר שבע נשארת במקום השביעי עם 34 נקודות ולא תלויה בעצמה במחזור הסיום מול בני יהודה, אבל ניצחון על האקס יוסי אבוקסיס עשוי להעניק לה את הכרטיס לפלייאוף העליון.