רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון פרסמו בימים אלה מכרז מקוון לקבלת זכויות חכירה ב־288 מגרשים לבנייה עצמית של 288 יחידות דיור בבנייה צמודת קרקע בשכונת "רקפות" בבאר־שבע. המכרז הוא חלק מהתוכנית העוסקת בשכונת מגורים בשטח של כ־4,520 דונם המשלבת כ־4,150 יחידות דיור במגוון טיפוסי מגורים לצד שטחי מסחר ומבני ציבור, שטחי תיירות ונופש ושטחים פתוחים.
1 צפייה בגלריה
שכונת רקפות. תיבנה מאחורי איצטדיון טרנר
שכונת רקפות. תיבנה מאחורי איצטדיון טרנר
שכונת רקפות. תיבנה מאחורי איצטדיון טרנר
( הדמיה: עיריית באר שבע)
התוכנית להקמתה של שכונת "רקפות" באזור שמאחורי איצטדיון "טרנר" ובמקום בו פעל בעבר בסיס תחמושת, כוללת בסך הכל מגורים בהיקף של כ־6,844 יחידות דיור בתמהיל של בנייה רוויה ומגורים צמודי קרקע במגרשים בודדים או סביב חנייה פנימית על שטח של כ־1,464 דונם.
על פי התוכנית, יוקמו בשכונה החדשה מוסדות חינוך, מוסדות ציבור ומסחר על שטח של כ־75 דונם, משרדים על שטח של כ־11 דונם ופרויקטים של תיירות ונופש על שטח של כ־14 דונם. לטובת שטחים ציבוריים פתוחים הוקצו כ־1,643 דונם.
רוצים לדעת ראשונים על כל מה שקורה בבאר שבע והנגב? הצטרפו לקבוצת העדכונים של mynet באר שבע והנגב
המכרז, כך ציינו ברשות מקרקעי ישראל ובמשרד הבינוי והשיכון, מיועד לבני המקום בלבד. בנוסף לכך, פורסם גם מכרז מקוון לקבלת זכויות חכירה ב־288 מגרשים לבנייה עצמית, גם זאת בשכונת "רקפות", המיועד לכלל הציבור. על פי המכרז הזה, מדובר בבנייה נמוכה צמודת קרקע של יחידות הדיור שעתידות להיבנות במסגרת הקמת השכונה החדשה. על פי תנאי המכרז, המועד האחרון להגשת הצעות לשני המכרזים הללו נקבע לשלישי באוקטובר הקרוב.
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב