התקבל היתר בנייה לשני בניינים בני 13 קומות, הכוללים 100 יחידות דיור, בשכונה החדשה "נאות הדרים" בבאר שבע. מדובר בשני הבניינים הראשונים בפרויקט שמקימה חברת "אביסרור משה ובניו", שיכלול בסופו של דבר 650 יחידות דיור.
1 צפייה בגלריה
אביסרור בנאות הדרים
אביסרור בנאות הדרים
אביסרור בנאות הדרים
(צילום הדמייה: יח"צ אביסרור)
בחברה מדווחים שמדובר בשני בניינים בני 13 קומות ובהם 100 יחידות דיור בתמהיל של 3,4,5 חדרים, 5 חדרים עם מרפסות גן תלויות ופנטהאוזים 5 חדרים מתוך כלל הפרויקט שיכלול 650 יחידות דיור.
החברה מדווחת שכבר בשלב המכירה המוקדמת נמכרו רוב הדירות, וכעת נותרו דירות אחרונות בתמהיל של 3,5 חדרים ודירות פנטהאוז עם ומרפסות גן תלויות - לראשונה בעיר.
מחירי הדירות בפרויקט נעים בין 1.18 מיליון שקלים לדירת 3 חדרים ועד לכ-2.4 מיליון שקל לדירת הפנטהאוז.
יורם אביסרור, סמנכ"ל השיווק בחברת אביסרור משה ובניו: "אנו שמחים על קבלת ההיתר בשכונה החדשה ונתחיל עם הבנייה בקרוב. הפרויקט ממוקם במיקום אידאלי ומשלב בין כל היתרונות האורבניים שבשכונה לבין הטבע - הנחל והמרחבים הירוקים, כאמור הביקושים לדירות בשכונה גבוהים מאד מצד זוגות צעירים ומשפרי דיור מהעיר ומכל אזור הדרום. גם השכונה כולה מתוכננת בצורה מושלמת למשפחות והיא מושכת אליה אוכלוסייה איכותית".
שכונה "נאות הדרים" תבנה על שטח של 163 דונם, ותכלול בסך הכל כ-1,200 יחידות דיור על פני כ-20 בנייני מגורים בני 7-20 קומות. בלב השכונה יוקמו בתי ספר, גני ילדים, מתנ"ס ובתי כנסת וכן פארק לינארי שיתחבר לאמפיתיאטרון בפארק נחל באר שבע.
מיקומה של השכונה החדשה בסמוך למתחם הסינמה הסיטי והיס פלאנט בעיר וסמוך למרכזי קניות מובילים בעיר, ובצמוד לשכונת נווה נוי המאופיינת בצמודי קרקע. כמו כן היא נהנית מגישה לצירי תנועה מרכזיים כמו גם לכביש 6 וכן ליציאה מהירה לעיר הבה"דים.