1 צפייה בגלריה
פרויקט 'my נתיבות'. צילום: שניר שחורי (גיליון 19.04.19)
פרויקט 'my נתיבות'. צילום: שניר שחורי (גיליון 19.04.19)
פרויקט 'my נתיבות'. צילום: שניר שחורי (גיליון 19.04.19)
דירה בנתיבות כבר קניתם? העיר נתיבות הולכת והופכת ללהיט נדל"ני. על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שפורסמו בשבוע שעבר אודות הכמות המבוקשת של דירות חדשות בין החודשים דצמבר 2018 ועד פברואר 2019, עולה כי נתיבות מדורגת במקום הראשון ברשימת הערים בארץ, בהן נמכרו באותם חודשים למעלה מ־150 דירות.
על פי נתוני הלמ"ס, נמכרו בנתיבות בתקופה הנסקרת 513 דירות חדשות לעומת 40 דירות שנמכרו בשלושת החודשים שקדמו לאותה תקופה (ספטמבר־נובמבר 2018). מדובר, על פי אותם נתונים, בעלייה משמעותית של פי 13, כאשר נתיבות משאירה אחריה את הרצליה, אור יהודה, יבנה, ירושלים, רמת גן ותל־אביב.
גלעד יפרח, מנכ"ל חברת 'גלעד מאי', הבונה בנתיבות את פרויקט "my נתיבות", ציין כי "הנתונים שהתפרסמו מחזקים יותר מכל את העובדה שמדובר בעיר אשר נמצאת בפיתוח מואץ בשנים האחרונות. לאור אלה הפכה נתיבות למבוקשת גם בקרב תושבי הערים הסמוכות והיא נהנית מהגירה חיובית ואיכותית. מגמה זו היא ללא ספק המשך ישיר לתנופת הבנייה והפיתוח בעיר".
בתוך כך הודיעה החברה כי בקרוב תחל בשיווק של 336 יחידות דיור נוספות במסגרת השלב החדש של פרויקט "my נתיבות" בשכונת נווה שרון, וכי בימים אלה מסתיימת בנייתו של הפרויקט הראשון, אשר שיווקו הסתיים עוד לפני כחצי שנה ונמצא כעת לקראת אכלוס.
מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עולה עוד כי בשלושת החודשים דצמבר 2018 לפברואר 2019 היוו כ־1,700 הדירות החדשות שנמכרו והדירות החדשות שלא למכירה שהחלה בנייתן במחוז הדרום כ־16.8% מכלל הכמות המבוקשת של דירות חדשות בארץ. מדובר בעלייה של כ־200 דירות לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
הנתונים גם מצביעים על כך שמספר הדירות החדשות שנמכרו בתקופה הנסקרת במחוז הדרום היווה כ־51.3% מכלל הכמות המבוקשת של דירות חדשות בכל מחוזות הארץ.