במשך עשרות שנים רחוב הנגרים הנושק לדרך חברון באיזור התעשייה בבאר-שבע נשכח ונותר מאחור. בעקבות כך, גם זכה לשורה של כינויים לא מחמיאים במיוחד. אבל האם השינוי בדרך?
2 צפייה בגלריה
רחוב הנגרים בבאר שבע
רחוב הנגרים בבאר שבע
רחוב הנגרים בבאר שבע
(צילום: הרצל יוסף)


הרחוב, שחלק גדול ממנו הוא ללא מדרכות ויש בו כביש צר ורעוע שמתאים יותר לסוסים ועגלות, עתיד לשנות את פניו בצורה משמעותית בשל יוזמות פרטיות של משקיעים שמזהים את הפוטנציאל הגלום באזור.
כמה פוטנציאל? על פי התכניות, זה עתיד להיות מרכז העסקים שמחבר לדרך חברון ורוטשילד. בניין המשרדים המהודר שנמצא שם בשלבי בניה מתקדמים הוא הסנונית הראשונה, כך מקווים, בדרך לכניסת משקיעים - כאשר מהקצה השני של הרחוב הולך ונשלם בניין רב שימושי, שבו כבר סוכם על כניסתם של מוסדות כגון מרפאות וחברות פרטיות וציבוריות.
מה אומרים בעלי העסקים והנכסים באזור? בעיקר מביעים סקפטיות קלה. "שומעים על התכניות שנים ולא קרה כלום, הפעם נקווה שזה באמת יביא את השינוי", אומר אבי ביטון, בעל נכס באזור.

2 צפייה בגלריה
רחוב הנגרים בבאר שבע
רחוב הנגרים בבאר שבע
רחוב הנגרים בבאר שבע
(צילום: הרצל יוסף)

לדברי ביטון, "בעלי העסקים משלמים ארנונה גבוהה על מסחר ותעשייה, ומה מקבלים? מראות כמו בעזה".

קראו גם:

אבל כעת יש תקווה שהמראות האלה הולכים להיעלם - וכבר ישנה התעניינות של משקיעים. אחד מהם הוא גידי כהן, שמתעניין ברכישת נכסים, שיפוצם והשכרתם: "אני חושב שיש פוטנציאל ובאמת נראה שהולכים לשנות את הרחוב מקצה לקצה", הוא אומר לנו.
ומה הסיבה לכך?
"יזמים חדשים נכנסים ביחד עם העירייה שנותנת מעטפת של פיתוח תשתיות, יהיה שינוי ואני מאמין שזה יקרה מהר מאוד מכפי שחושבים". נחזיק אצבעות.