הקמתה של שכונת המגורים החדשה בדימונה, שכונת אריאל שרון, הנושאת את שמו של ראש הממשלה המנוח, צוברת תאוצה. השבוע הודיע ראש עיריית דימונה, בני ביטון, כי עבודות לפיתוחה של השכונה החדשה כבר החלו בימים אלה.
2 צפייה בגלריה
בנייה בדימונה
בנייה בדימונה
בנייה בדימונה
(צילום: הרצל יוסף)

שכונת אריאל שרון משתרעת על שטח של 424 דונם והיא אמורה להיבנות בחלק הצפון־מערבי של דימונה. על פי התוכנית, יוקצו 95 דונם לטובת מגורים, 90 דונם לתשתיות דרכים, ו־234 דונם יוגדרו כשטחים פתוחים.
השכונה החדשה תכלול 49 יחידות דיור במסגרת "בנה ביתך", 30 יחידות דיור צמודות קרקע בבנייה קבלנית ו־250 דירות גג־גן. בנוסף לכך ייבנו עוד 77 יחידות דיור בבנייה סמי רוויה מדורגת בבנייה חדשנית. בשכונה גם יוקמו מעון יום תלת־כיתתי, שני אשכולות גנים תלת־כיתתיים ובית כנסת.

2 צפייה בגלריה
ביטון. סבור שקבוצות תאלצנה לשלם לשחקנים בשחור
ביטון. סבור שקבוצות תאלצנה לשלם לשחקנים בשחור
בני ביטון
(צילום: הרצל יוסף)

לפני כחודש פרסמו רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון מכרז מקוון של "דיור במחיר מטרה" לרכישת זכויות חכירה בשישה מתחמים לבניית 213 יחידות דיור בבנייה רוויה למגורים ולמסחר בשכונת אריאל שרון בדימונה, כאשר מדובר בשיווק חדש של מגרשים המיועדים למגורים במסגרת התוכנית להקמת השכונה החדשה.

קראו גם:

בנוסף לכך, גם פורסם על ידי רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון מכרז מקוון לרכישת זכויות חכירה בארבעה מתחמים לבניית 144 יחידות דיור בבנייה רוויה למגורים ומסחר בשכונה החדשה.
על פי התוכנית, תכלול שכונת אריאל שרון בדימונה בסך הכל 406 יחידות דיור, כאשר 20 אחוז מהן יהיו דירות קטנות של עד 80 מ"ר לכל יחידת דיור.